Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankinnassa tuplat vauvalle ja 2-vuotiaalle.

02.04.2008 |

Käyttöä olisi erittäin vähän, mutta matkasellaiset ei kelpaa kun olosuhteet saattaa olla vaikeat. Mitkä olisi suht hyvät ja edulliset? Entä hyviä nettikauppoja?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö lyhytaikaista ja tiet sorateitä, talvella lunta ja loskaa. Ostin nettikaupasta Carenan kolmipyöräiset tuplat ja hyvin ovat meidän teillä huilanneet. Ahtaisiin paikkoihin noista ei ole, mutta meillä tarve onkin puistoreissuilla ja päiväkävelyillä ja noilla voi juostakkin tai rullaluistella.

Joku täällä sanoi, ettei kolmipyöräiset huilaa loskassa. Minusta noi kuitenkin huilaa ihan hyvin. Hintaa oli 179¿. Tosin sadesuoja piti ostaa erikseen ja tais maksaa 16¿ lastentarvikkeessa. Talvella meillä on vauvalle lämpöpussi noihin ja päällä sadesuoja. Mukavan suojaisan " pesän" saa vauvalle noihin. Tietty sopii myös pehmeä kantokoppa. Kovin pienelle ihmiselle ei oo hyvät. Mä oon 163cm ja mies 182 ja kumpikin pystyy työntämään, mutta 150 cm on työntöaisa liian korkealla. Tavarakori noissa on onneton, mut oon aatellu tuunata sitä kunhan kerkeen. Ostin nuo jostain semmosesta nettikaupasta ku Vauvatar tai vaunutar tai jotain sinnepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla