Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Didrikssonin kevätpuku, kokemuksia?

02.04.2008 |

Hei,

ostin pojalle eka kertaa kevätpuvuksi Didrikssonin 2-osaisen puvun (120 cm) Bobosta. Itse asiassa en ollut aiemmin edes nähnyt kyseiseltä merkiltä kuin sadeasuja. Onko kenelläkään kokemusta? Puku oli niin kertakaikkisen hauskan näköinen, että ostin sen hetken mielijohteesta vaikka olin etukäteen ajatellut hyviksi todettuja Lenneä tai Jonathania. Hintaa kertyi housut + takki 100 eur.

Myyjä kertoi puvun olevan laadultaan ja vedenpitävyydeltään Lennen luokkaa. Ja koska olen ollut Lenneen tosi tyytyväinen, uskoin :) Reimateciä en enää osta muutamien huonojen kokemusten jälkeen. Didrikssons on tänään pojalla eka kertaa päällä, kohta saadaan käyttäjäpalautetta :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puku se turkoosi pohjanen jossa harmaat pallot :) ihan huippu näöllisesti, mutta laadusta en vielä tiedä. Ei ainakaan ole hiostava, pari päivää on ollut päällä ulkona, mutta on ollut kuivaa. Meillä poika on tosin vasta 1v9kk, mutta myyjä Bobosta vakuutteli et puku olis hyvä ja ystäväni Stockalta sanoi sen olevan laadultaan ruotsin " ReimaTec" eli kai sitten ihan ok? Minulla myös on eka ja vika ReimaTec toppapuku normaalihintasena ostettu, toista en hanki. Veden pitävyys ihan ok, mutta kankaat puhki jo hihansuista. Alesta voin vielä hyvällä hinnalla harkita, mutta alen pitää olla todella kova, et ostan. Reimat ei kahta kautta taida kestää vaikka koollisesti menisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla