Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VERONPALAUTUKSIA tuli taas yli 200 e! Jee!!

Vierailija
02.04.2008 |

Olipa kiva ylläri.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, olet ehdottomasti ensimmäisten joukossa!

Vierailija
2/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim mätkyjä luvassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onnittelut, olet ehdottomasti ensimmäisten joukossa!

ap

Vierailija
4/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin asutte ja millä kirjaimella teidän sukunimi alkaa?

Vierailija
5/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulee kyllä varmasti vähintään 2000¿ tänäkin vuonna.

Vierailija
6/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtuvat sitten syksyllä palautuksiin ja hyviin muhkeisiin sellaisiin.

Vierailija
7/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa L:llä ja asumme Helsingissä.

ap

Enkä muuten suinkaan ole pettynyt 200 euroon, olen kuitenkin kotiäitinä. Ei ole hurjia tulojakaan siis. Olin itse epävarma meneekö mätkyjen puolelle, siksi tämä 200 e on Suuri Ilo :)

Vierailija:

meille tulee kyllä varmasti vähintään 2000¿ tänäkin vuonna.

Vierailija
8/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän aina laittaa mahdollisimman oikean veroprosentin, ettei tulisi mätkyjä, mutta ei ihmeemmin palautuksiakaan..

Vierailija
9/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtäsin suht nollille, siksi nyt voin iloita :) yleensä valitsen hitusen isomman veroprosentin, koska työni ei ole tasapalkkaista. jottei tartte sitten koko ajan vaihdella prosenttia...

ap

Vierailija
10/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siitä voi iloita, vaikka korotonta lainaa onkin. Se on ainakin sellaista rahaa, jonka voi sit surutta hassata johonkin extraan

Vierailija
11/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa saada joulurahaa. Eipä sitä olisi tullut kuitenkaan laitettua säästöön tai ainakaan ei raaskisi sieltä säästötililtä nostaa...

Mulla on yksi sinunkaltaisesti naurettava nipoystävä. Koko ikänsä laskenut pennejä ja kaveridenkin kanssa kaikki jaetaan aina niin niin tasan. Avovaimoltaan perii vuokraa!!! Pelle, jolle kaikki nauravat seläntakana!

BTW, ainakaan itse en voi tietää etukäteen paljonko asuntolainan korkoja tulee minäkin vuonna maksettua. Mieluummin lainaan valtiolle ja otan iloisena takaisin kuin lainaan valtiolta ja makselen niitä sitten takaisin pitkin hampain.

Vierailija
12/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tähtäsin suht nollille, siksi nyt voin iloita :) yleensä valitsen hitusen isomman veroprosentin, koska työni ei ole tasapalkkaista. jottei tartte sitten koko ajan vaihdella prosenttia...

ap

Tiedätkö että on toinenkin vaihtoehto. Sama vero% koko vuoden, vaikka jonain kuukautena saisit 500,- ja toisena 5000,-, kunhan vuosituloraja riittää.

Vierailija
13/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin osaan säästää itsekin (ehkä se sitten tekee minut nipoksi..?) 12

Vierailija
14/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ap

Tiedätkö että on toinenkin vaihtoehto. Sama vero% koko vuoden, vaikka jonain kuukautena saisit 500,- ja toisena 5000,-, kunhan vuosituloraja riittää.

teen frrenä keikkaa aina välillä. Olen siis kotiäiti (hoitovapaa) ja siihen päälle satunnaisia tuloja. Joista en yhtään tiedä etukäteen. Mulla on sama vero% läpi vuoden eli tietty vuosituloraja.

ap

Vierailija
15/15 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan vaan aina kaikista viimeisimpänä jostain syystä. Tylsää odottaa ja kärvistellä.

Espoo ja N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme