Sain puhelun Thaimaasta, että joku thaimaalainen nainen odottaa pojalleni lasta
Nainen puhui huonosti englantia, mutta sen ymmärsin, että lapsi on hänen mukaansa minun poikani lapsi. Sanoi pojan koko nimen ja syntymäajan. Lapseni virallinen osoite on edelleen minun kotona, vaikka hän jo muualla asuu. Poikani on käynyt ainoastaan kerran Thaimaassa viime joulukuussa. Yritin kysyä mistä ihmeestä nainen on saanut MINUN puhelinnumeron, mutta siihen ei tullut selvyyttä. En edes tiedä ymmärsikö nainen kysymystä. Hoki, vain että baby baby your son is father.
Miten tämä voi olla mahdollista? Poikani oli matkalla 3 viikkoa. Lähetin naiselle poikani numeron tekstiviestinä, pojalta en ole uskaltanut kysyä asiasta yhtään mitään! Miten minun pitäisi toimia? Soittaa pojalleni ja kysyä asiasta suoraan?
Kommentit (17)
Älä anna naisen ottaa yhteyttä poikaasi. Maksa hiljaiseksi.
Poikasi on voinut kuksia naista ja nyt hän yrittää huijata rahaa.
Vierailija:
Älä anna naisen ottaa yhteyttä poikaasi. Maksa hiljaiseksi.
Ne naiset on niin rahan perään ettette usko. Länsimaista aviomiestä parempaa he eivät tiedäkään, tosin usein onni jää lyhyeksi ja jäljelle jää kimakat riidat ja eroselvitykset. Älä lähetä minnekään rahaa, älä koita lahjoa, ota vaan yhteys poikaasi, hän on jo aikuinen!!!
heillehän ei ole tuottanut vaikeuksia nähdä poikasi passia ja syntymäaikaa ohimennen. Ei mitään rahoja minnekään!!!!!!!
Kannattaa testata. Vaikka Porvoostahan tämä taitaa olla...
pisti kaksi asiaa silmään
1. Miksi ihmeessä et voisi jutella pojan kanssa ja ottaa selvää onko se edes mahdollista, onko teillä niin huono suhde?
2. Kuinka uskot että Poika joka 20v käy Thaimaassa eikä harrasta seksiä kertaakaan? Hallooooo...................
Sitten kun todettu että asia VOI olla näin, ei muuta kuin odottamaan ja sitten selvittämään. Mitäs sanot?
Isyystesti pitää tässä tilanteessa ehdottomasti teettää. Muuten poikasi voi joutua kasvattamaan jonkun muun lasta jos päättää pitää yhteyttä.
Odottelen ainakin vielä pari päivää, jotta nainen ehtii soittaa pojalle..jos nyt tekee sitä edes. Lapseni on tunnollinen opiskelija, minun esikoiseni, vaikea uskoa, että ketään naista panisi noin vain paksuksi.
t. ap
En uskalla kysyä, koska pelkään, että se pilaa kuvani pojasta! En millään halua uskoa, että poikani on sekaantunut matkallaan prostituoituihin, matkan piti olla sukellus- ja auringonottoreissu.
t. ap
Kannattaa kylllä olla takka ja vaatia isyystestit sitten kun lapsi syntyy. Sitä ennen ei pidä mitään isoja summia lähteä tilille laittamaan.
Ikävä kykllä huijareitakin löytyy :(
ja tuosta huijauksesta...miten voi tietää lapseni nimen ja syntymäajan..ainakin on siis lapseen tutustunut! Huh huh kun heikottaa... en uskalla soittaa pojalleni, entä jos jutut onkin totta.
t. ap
Ja on voinut jopa harrastaa seksiäkin , muta se onko nainen oikeasti raskaana ja poikasi olisi isä pitäsi kyllä selvittää tarkemmin.
Nyt soitat pojallesi!
on edelleen neitsyt, eikä koskaan ole edes ajatellut seksiä?
Kyllä ihan kunnon opiskelijakin kuule voi lomareissulla vähän relata paikallisten tyttöjen kanssa. On ihan normaalia että tuon ikäinen nuorimies harrastaa seksiä. Ehkäisystä toki kannattaisi huolehtia.
Minun yhdelle tutulleni kävi niin, että meni naimisiin thaimaalaisen naisen kanssa, teki lapsen, ja sen jälkeen nainen nostikin hirveät oikeusjutut tätä miestä vastaan ja sai haalituksi kaiken heidän omaisuutensa itselleen erossa. Lapsi jäi miehelle sentään. Tämä nainen oli ilmeisesti koko avioliiton ajan vain vaaninut miehen rahoja. Mukava juttu... :/
Ne naiset osaa länsimaista miestä jymäyttää!!!!
Mee vaikka ulos ottaa happea tai jotain..
ei haluttuja raskauksia päästä tapahtumaan, vaan hoitavat pois päiväjärjestyksestä, bisneksethän siinä menee!!!
Mutta älä missään nimessä lähetä rahaa äläkä anna poikasikaan lähettää jos voit poikasi kanssa puhua ja asia jotenkin selvenee. Rahaa se nainen haluaa, ja Suomeen asumaan. Isä voi olla kuka vain.