Iituli1970
Luin tuolta HP-viestistä,että odotat kumipukuja Tanskasta. Ootko siis tilannut Ticketin webshopista ne vai jostain muualta? Oon ollut tilaamassa sieltä Ticketiltä samaisia kumipukuja,mutta nyt alkoi arveluttaa,jos noin kauan kestää. Asutaan vielä täällä kaukana maalla, niin tänne ei osaa ainakaan kukaan :) Muutenkin kokemuksia tuolta Ticketin omasta myymälästä tilaamisesta kuulisin, ainakin täällä oli vissiin joskus joku kauhea hässäkkä aiheesta....
Kommentit (8)
Mä tosiaankin oon vasta tänä keväänä hypännyt Ticketjunaan. Täällä maalla kun asuu, niin mistään ei tiedä ennenkuin viimeisenä ;) Onneksi sain tilausselvennyksen sulta,nyt vaan rohkeasti tilauksen tekoon. Niitä kumikurapukuja meillä ainakin tarvis,on toi piha sellainenkin kurakko.
Sen verran vielä, että kumipuvut ovat ilmeisesti vähän pienempää mitoitusta kuin yleensä todella reilut Ticketit muuten ovat.
Jos haluat, voin käydä kertomassa vertailujeni tuloksia, kunhan saan ne kumipuvut ja voin verrata niitä vaikka noihin HP-Splasheihin.
se voiskin tulla tarpeen,jos viitsit. Meillä on itelläkin kahdet Splashit,104 cm,jotka ovat juuri oikean kokoiset tytöillemme. Ja tuolle kolmannelle tytölle olis tarkoitus tilata 86 cm tai 92 cm.
Vastaavat tosiaan ihan hyvin kokoaan, meillä käytössä 98 cm ja 116 cm.
Nämä kumipuvut ovat siis ihan kuravaatteita. Ehkä aavistuksen kivemman näköisiä mitä Rukan, mutta kuravaate mikä kuravaate ;)
Kurapukuja todellakin kaipaan,menee hermot tuolla pihalla. Meillä siis kuraa riittää ja nuo neidit ei mitään hienohelmoja oo,kunnon rymyäminen on mieleen. Nyt sitä vielä kysyn,onko se kangas ohuempaa vai paksumpaa kuin esim.Rukan kurapuvuissa?
Vertasin ensinnäkin 74-senttisen HP:n Ticketin ja 80 cm:n kumipuvun lahkeitä. Ne olivat oikestaan samanpituiset. Voisin väittää, että koot ovat vastaavia.
Lisäksi tutkailin vastaavia 116 cm pukujen lahkeita. Hullujen Päivien Ticket (ilmeisesti lähinnä Splashia vastaava) oli paljon pidempi. Toisaalta HP:n puvun housut ovat suoralahkeiset, kun taas noissa kumipuvuissa on kuminauha.
Meillä ei ole ollut Rukan kumiasuja herran aikaan, joten en oikein osaa vertailla materiaalia. Ehkä tämä Ticketin on vähän hengittävämpi. Sitä en tiedä, maksaisinko siitä normaalihintaa. Nyt sain puvut puoleen hintaan, koska niitä alun perin tilattuja Light Rainset -pukuja ei sitten riittänytkään läheskään kaikille ja Ticketin nettikauppa tarjosi sijalle sitten näitä Wet Days -pukuja (toisillehan korvaavat puvut toimitettiin ilman kysymistä, mikä aiheutti osan siitä hämmingistä). Nyt kai noita pukuja (Wet Days) myydään ihan normaalihinnalla.
Niin, Espoota ei kai ihan korveksi ja maaseuduksi voi väittää. Niin vain paketti harhaili pari viikkoa ennen kuin eksyi meille. Olivat Ticketillä laittaneet osoitteen väärin!
Kiitos mitoista,panen vielä harkintaan. Joko nämä tai Rukan kurahousut,jotkut kuraa vastaan kuitenkin kun en jaksa koko ajan pestä pihavaatteita.
Itse tein tilauksen iät ja ajat sitten juuri tuolta Ticketin omasta webshopista, mutta en saanut niitä alun perin alessa olleita Light Rainset -pukuja. Tyydyin sitten noihin kumipukuihin.
Tilasin myös samalla toppapukujakin. Kerroin, että minulla ei ole kiirettä, joten senkin takia asia venyi. Lisäksi siinä toppapukujen metsästyksessä meni aikansa.
Lopulta ne puvut postitettiin 17.3. UPS:n seurantanumeron perusteella niitä oli yritetty toimittaa meille jo 19.3! Satuimme vain olemaan lomalla. Äsken sitten soitin UPS:lle. Sieltä ilmeni, että osoitteessamme olivat kaksi kirjainta vaihtaneet paikkaa eikä kuskien GPS ollut ohjannut heitä perille. :-) Paketti jäi sitten venymään Vantaan-varastolle. Huomenna sen pitäisi kuitenkin saapua perille, tilasin sen nyt työosoitteeseeni.
Tässä oli siis aikamoisia mutkia matkassa - sekä omasta, Ticketin että UPS:n syystä. Jos olen oikein ymmärtänyt, " normaalitilausten" toimituksessa ei ole yleensä ongelmia ja ne tulevat vikkelään. Älä turhaan ujostele tilata pukuja sieltä näiden meidän kokemustemme takia.
Iituli