Uusi V70 tilattu!!!!!
käytiin tänään tilaamassa uusi VOLVO V70. Mahtavaa saada perheen auto asiat kondikseen. naapureiden ilmeet on hauska rekisteröidä kun ukko ajaa mustan sporttisen farmarin pihaan muutaman vkon kuluttua...xD
Kommentit (56)
hui... mä en varmaan osaisi ajaakaan sellaisella ;)
50 000 eurolla saa kyllä huomattavasti mukavemmankin kulkupelin. Yrittäkää nyt jotenkin pärjätä sillä: )
Sitten ostettiin Audi A8 ja täytyy sanoa, että se oli rakkautta ensisilmäyksellä :) Tilaa löytyy ja tyyliä. Olen Audi-naisia!
Halvin V70 maksaa alle 40 000¿. samalla rahalla saa pikkubemarin eli BMW SELKEÄSTI kalliimpi ja myös arvostetumpi auto. Eikä noita oikein voi verrata. Volvoa ja Volkkaria mielummin.
on kuitenkaan elvistellä. T.30
mitäs pahaa kansanautoissa on? Meillä on Volvo ja ollaan ihan taviksia. Ei ees yritetä olla mitenkään parempia. Me ei yritetä pönkittää heikkoa itsetuntoa autolla.
Itse olen töissä autoliikkeessä (tai olen ollut useammassakin sihteerinä), niin suurin osa Volvoista ostetaan käteisellä, kun taas suurin osa BMW:istä myydään osamaksulla... mistäköhän kertoo. ;)
Sen siis haluavat ihmiset, joilla siihen ei välttämättä olisi varaa.
Mutta kukin tyylillään.
Vierailija:
Halvin V70 maksaa alle 40 000¿. samalla rahalla saa pikkubemarin eli BMW SELKEÄSTI kalliimpi ja myös arvostetumpi auto. Eikä noita oikein voi verrata. Volvoa ja Volkkaria mielummin.
Vierailija:
Vierailija:
mä ottaisin mieluummin Audin tai BMW:n kun Volvon. Ei Volvossa mitään vikaakaan ole, mutta jos noista valita saisi.. Enkä kyllä Volvolla leveilisi..
Saiskos sellaisella naapureitten huomion? Auton vaihto olis tässä kevään mittaan edessä, mutta merkkiä ei olla vielä päätetty.
Vierailija:
Ja XC90 maksoi noin 120 000euroa, samaten siinä kaiken maailman lisävarusteet. XC90 on ikään kuin minun autoni, eli minä ajan sillä ja mies V70:llä. No, mieshän ne kummatkin on maksanut...(Niin, ja meni kirjaimet sekaisin, eli 5T, eikä T5 XD)
t.3
Laitan samanhenkisen avauksen aina silloin tällöin. Harvoin jäädään alle kolmen sivun...Olette te aikamoisia.
Rahaa tai ei, mutta juuri teidän pöpipäiden takia maailma on menossa vessasta alas. Kilpaa leuhkitaan, että mullapas on uusin ja isoin ja bensasyöpöin auto ja mäpäs lentelen suihkarilla eniten ympäri maailmaa ja mäpäs ostan joka päivä uudet kuteet ja heitän vanhat roskikseen ja meilläpäs onkin yhteensä 1000 neliötä lämmitettävää taloutta ja mäpäs syönkin vaan eksoottisia ruokia jotka on kasvatettu mahdollisimman kaukana ja lennätetty nekin tänne suihkarilla. Ikävää, ettei rahalla saa ostettua JÄRKEÄ! Tämä ketju on niin pitkä, että ison osan vastaajista täytyy ihan oikeasti olla noin tyhmiä kuin miltä vaikuttavat vaikka aloitus onkin provo. Hyi, hävetkää!
Vierailija:
...mutta älä liikoja odota naapureilta, ei ketään kiinnosta teidän auto!t. perhe jossa on tuliterät V70 ja CX90, eikä koskaan ole ollut nähtävää naapureiden ilmeissä, vaikka menopeleinä on aina olleet uudet Volvot.
Eikä ole ihmekään ettei kiinnosta kun ostatte pihan täyteen Volvoja. :D
Vierailija:
Ja XC90 maksoi noin 120 000euroa, samaten siinä kaiken maailman lisävarusteet. XC90 on ikään kuin minun autoni, eli minä ajan sillä ja mies V70:llä. No, mieshän ne kummatkin on maksanut...
Paljon pitää pitää ainakin meteliä aiheesta eli nähtävästi olisi saada sitä naapuria edes vähän kateelliseksi. Harmittaako kun ei 180ke investoinnilla vieläkään onnistanut? Pitäskö vaihtaa merkkiä tai hankkia elämä? :D
...ateutta ja suuria tunteita niinkuin ketjustakin havaitaan. Tyylikäs ja haluttu auto. Halutuin, itse asiassa...
Volvo on nykyään turvallisuudessa ihan samalla tasolla kuin muutkin. Huvittavaa että vieläkin puhutaan kuin Volvo olisi mukamas muita turvallisempi auto.
Vierailija:
Joten erittäin hyvä valinta siinä mielessä, jos on lapsiperhe.En vaihtaisi meidän kyntötraktoreita mihinkään. :)
Ja parhaimmaksi autoksi olen/olemme todenneet ajaa. Vakaa ja tasainen. Kiihtyy hyvin ja kevyesti. yms. yms.
t.3
Oikeasti säälin sua, kun joudut elämään toisen elämää.
t. me joilla olisi varaa vaikka mihin autoon, mutta koska mun mies ei tarvii peniksen jatketta autolla brassaamisella, ajamme vain sellaisilla kärryillä jotka täyttää liikkumistarpeemme.
Vierailija:
Ja XC90 maksoi noin 120 000euroa, samaten siinä kaiken maailman lisävarusteet. XC90 on ikään kuin minun autoni, eli minä ajan sillä ja mies V70:llä. No, mieshän ne kummatkin on maksanut...(Niin, ja meni kirjaimet sekaisin, eli 5T, eikä T5 XD)
t.3
Kun vertaa siis vastaavia autoja?
Jotta tietää, että kenelle kuuluu olla kateellisempi.