Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUNGLE PINK scooterit!

01.04.2008 |

Onko kukaan nähnyt enään missään tuota väritystä scootereita? Tuohan on siis -07 vuoden väri mutta JOS vaikka jossain sattuisi vielä olemaan yhdet =) tai jos joku olisi luopumassa omistaan niin ilmoita =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nimittäin soittaa (vaikka kaikkiin) Emmaljungaa myyviin liikkeisiin, uskoisin että myyvät myös postitse varsinkin tuollaisia poistuneita värejä. Itse löysin tällä tekniikalla jungle pinkin hoitolaukun Kouvolasta.

Variston Lastentarvikkeessa oli kuukausi sitten vielä useammat kulkupelit jungle pink -värillä, ainakin Ceroxit ja CityCrossit, mutta Scoottereista en ole ihan varma. Myyjä kertoi että rattaita vielä on, mutta kaikki lisätarvikkeet on aikaa sitten myyty (jalkapeitot, hoitolaukut, duopussit ym).

Itse olin liikkeessä hakemassa seisomatelineen adapteria meidän jungle pinkkeihin Ceroxeihin, löysin ne huuto.netistä joulukuussa (mukana jalkapeite ja duolift). Huutista kannattaa siis myös seurata (olet ehkä jo tehnytkin niin), mutta aika harvoinhan tuota väriä tulee myyntiin.

Sori etten osannut tämän enempää auttaa, väri on kyllä ihanan herkullinen!

Vierailija
2/11 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verran maksoit niistä teidän ceroxeista? Kun saisin sellaiset duoliftillä 450e niin mietin että onkohan liikaa =/ Meillä kun ei käyttöä varsinaisesti edes noin isoille olisi kun tytteli täyttää just 1-wee ja brion kombit löytyy nukkumarattaina muttakun muttakun ne ceroxit on niin hienot ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli Jungle Pink värissä seuraavat rattaat (ilman kantokoppaa):

- Cerox

- City cross

- City Jet

- Cangaroo

Nämä oli kaikki alessa ja niiden hinta oli 300,-/kpl ja kaikkia malleja oli yhdet.

Vierailija
4/11 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettävätköhän?

Vierailija
5/11 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedän soittaa oikeeseen paikkaan heti aamulla =)

Vierailija
6/11 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lienee jompi kumpi näistä:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=12056

Vierailija
7/11 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta?

Vierailija
8/11 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ceroxit, kantokassi + delux-jalkapeite, yhteensä 560e. " Käytetyt" toki olivat, mutta olleet käytössä vain kaksi kuukautta (tai siis ostopäivästä oli kaksi kuukautta). Käytönjälkiä ei ollut minkäänlaisia, renkaatkit oli myyjä pessyt aivan puhtaiksi! Kuitin mukaan alkuperäinen ostaja oli maksanut niistä 600e (ovh reilusti yli 700e).

Olen kyllä todella tyytyväinen ostokseeni, koska en olisi halunnut ostaa rattaita ilman jalkapeittoa, mä en osaa käyttää rattaita ilman sitä (paitsi toki pienellä kantokassin kanssa). Olisin ollut valmis ostamaan ne uutenakin täydellä hinnalla, mutta kun en enää jalkapeittoa löytänyt.

Eli 450e on mielestäni ihan ok hinta duoliftin kanssa (samaa väriä) jos rattaat hyvässä kunnossa, mutta jos tuota duoliftiä ei tarvitse niin onhan 300e pelkistä rattaista ihan superedullinen hinta! Itse vain jäisin kaipaamaan tuota jalkapeitettä...

Vierailija
9/11 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä ehtinyt soitella. Lähettämisistä en ole varma, mutta kun itse soittelin Kouvolaan hoitolaukusta, kyseli myyjä heti että mistä päin olen, mitenkäs laukun saisin. Onneksi sattuu vanhemmat asumaan ihan lähellä, äitini kävi sen sitten hakemassa.

Vierailija
10/11 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse oli tarjous rattaista =( No nyt hieron sitten kauppoja noista huuto.netin rattaista =) Meillä tuo jalkapeitto olisi kanssa tarpeen kun kuopus vuoden ikäinen ja nukkuu päikkärit rattaissa mutta ostan sitten samaa väriä jos käytettynä jostain löydän, tähän hätään hommaan vaikka eri värisen.

Vierailija
11/11 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomenna menossa aamusta käymään Lastentarvikkeessa joten jos olet vielä rattaita vailla niin voin ostaa ne ja laittaa matkahuollon kautta. Laita meiliä jos kiinnostaa hvm@jippii.fi