Olisiko kellään havaintoja Reiman Casual-haalarista..
viime keväältä? Eli se, missä koristeena valkoista lehtikuviota (tai mitä se nyt lie :D).. Väri saisi olla vaaleanpunainen ja koko 80.. :D
Kommentit (9)
Kiitos sinulle vinkistä.. :D
Soittelin sinne Kemiin, mutta myyjä sanoi, ettei heillä ole sitä lainkaan (?), mutta Oulussa oli jäljellä 2-osaisia. Mahtoikohan tuo Kemin myyjä sitten ihan ymmärtää, mitä tarkoitin? Mietin, että pitäisikö vielä soittaa uudelleen.. :D
Joskus ne myyjät on kyllä pihalla siellä ku lumiukko talvella. Yhden jos toisenkin kerran olen sen saanu huomata. Ovat kyllä sitten toisaalta ihania ja auttavaisia ja tilaavat tällekin friikkimammalle jos jonkinlaisia vaatteita ihan suoraan vaikka tehtaalta asti =D
marsipaani80:
Kiitos sinulle vinkistä.. :D
Soittelin sinne Kemiin, mutta myyjä sanoi, ettei heillä ole sitä lainkaan (?), mutta Oulussa oli jäljellä 2-osaisia. Mahtoikohan tuo Kemin myyjä sitten ihan ymmärtää, mitä tarkoitin? Mietin, että pitäisikö vielä soittaa uudelleen.. :D
Tarkoitatko pukua, jossa on pienellä apinan pään kuva ja sellaisia " dinosaurusläiskiä" ainakin toisessa hihassa tai jossain? Oisko ollut hupussakin?
Mulla ei ole havaintoa puvusta, mietin vaan että tuotako tarkoitit? Meillä oli ruskeana.
Tässä puvussa on sellaisia valkoisia lehtimäisiä painokuvioita, saattaa muistuttaa myös linnunaskelia.. :D
Voin käydä katsomassa vielä Kemin liikkeestä sitä haalaria sinulle tällä viikolla jos haluat etkä löydä haalaria sitä ennen mistään!
Olen myös tällä viikolla käymässä Oulussa joten sieltäkin voisin samalla vilkaista =)
Laitatko sitten suoraan s-postia, jos löytyy.. :D
Eli marikapaalanen@jippii.fi ja jos tämä ketju jostain syystä poistetaan, niin huhuile.. ;D
http://riemun.huuto.net/auctionimages/5/03/b6c4bfb61cc8d062d2641bb9062e…
käyn tänään n&n ja katson haalaria. Oma haalarini maksoin 39 ja jotain joten siinä hintaluokassa olivat.
Haluat siis haalarin, takki ja housut ei käy? :)
Laitan sulle sähköpostia illalla mikäli haalareita vielä on!
Joo, juuri tuo on se ihanuus! Ja haalarimallinen, koko 80, 86 käy myös.. :D Pidän peukkuja täällä, että löytyy!
Pyydä, että lähin Nicky ja Nelly tilaa sen sinulle? Tai soita suoraan liikkeeseen! :)
Itse kävin ostamassa saman haalarin kylläkin koossa 68, se on niiiin suloinen! =D