Mitä teidän miehet harrastaa?
Meillä menee melko pitkälti harrastaminen sinne bensiinin katkuisiin touhuiluihin. (Siis miehelläni) Itse en innostu lainkaan mistään pärisevästä. Itse rentoudun parhaiten " omalla ajalla" kun pääsen ulkoilemaan ihan yksin, tai sitten ihan vain hyvän kirjan parissa kokonainen ilta. Mieheni kärttyisyys aste nousee koko ajan mitä kauemmin on kulunut esimerkiksi viimeisestä moottoripyörä reisusta, mutta kun hän taas pääsee pyörineen lenkille niin johan on suu hymyssä jonkin aikaa. Mielestäni jokaisen tulisi harrastaa jotain josta oikeasti pitää ja jonka parissa aidosti rentoutuu, se on halpaa teoriaa.
Kommentit (16)
eli tennis, laskettelu, historialliset ja poliittiset dokumentit sekä lukeminen.
Ja jos rahaa olisi niin varmaan matkusteltais joka kuukausi jossain.
Tosin se juoksukin on vieraissa kaljan voimilla=)
käy lenkillä, salilla, pelaamassa pokeria, tai baarissa poikien kanssa katsomassa jalkapalloa..
On kyllä kotonakin meidän muiden kanssa.. Kuulosti vaan kirjotettuna siltä, ettei olisi ikinä kotona.. :)
Ja ei ole jäänyt henkisesti lapsen tasolle. Hän vaan tykkää joistakin tietokonepeleistä, eikä ole törmännyt kiinnostavampaan tapaan kuluttaa vapaa-aikaansa.
Vaihtelevasti käy lenkillä ja kuntosalilla.
Kuuntelee, soittaa " puoliammattilaisesti" , tekee biisejä. Kohta kesän keikat taas alkaa ja me ollaan muksun kans kaikki viikonloput yksin.
ja kalastaa (kesäisin). Pelaa sulkapalloa, hiihtää. Katsoo PALJON telkkaria, ja pelaa jonkin verran tietokonepelejä.
Niin ja kouluttaa meiän " piskiä" . :)
Sen lisäksi käy salilla, pelaa sulkapalloa, kössiä ja sählyä.
Yhteisenä harrastuksena meillä lentopallo ja sulkapallo.
ihan mukavat harrastukset, itse en varmaan jaksaisi esim. moottoriurheiluun hurahtanutta miestä
lukemista, lenkkeilyä, oluita (siis maistelee erikoisia, säilyttää pitkään ja kypsyttelee, ei kännää karjalalla), musiikkia.
Mun mies tulee arkisin seitsemältä kotiin, lukee lehden, syö ja laittaa lapset nukkumaan. Sit vähän kuulumisten vaihtoa tai seksiä (jos jaksetaan) ja nukkumaan.
Viikonloppuisin mies rassailee autoa tai tekee talossa jotain remppaa vanhimman pojan kanssa. Aika usein liikkuu myös luonnossa lasten kanssa. Mutta harrastuksia...(????..ehkä ruuanlaitto ja lukeminen?
tietokoneet ja koirat tulevat hyvänä kakkosharrastuksena
Eli ei hirveesti yhteisiä harrastuksia :-)
mitään kulttuuriin viittaavaa, vaikka sitten ihan vain lukemista on turha edes kuvitella hänen tekevän. Mutta onnellinen olen että ei ole " friikahtanut" tietokonepeleihin.