Sinä joka tienasit Akseli kirppiksellä 600e
2 viikon aikana niin mitä möit? oliko pelkkiä lasten vaatteita vaan jotakin arvokkaampaa? ? itse mietin vienkö sinne myyntiin..
Kommentit (16)
viikon aikana.
Mulla oli tavaraa niin paljon, että vein sitä aina kun kävin niin lisää.
Ehkä ekana 5päivänä.
Parhaat viedään kyllä heti ekat 3päivää oli varmaa tuottosammat.
Jos muistan oikein niin myin ekan viikon aikana 360e ja tokalla viikolla vaan 140e.
Vikat 2 päivää oli -50lappu.
Ekalla kertaa myin 200 eurolla ja toisen kerran 150 eurolla. Viikkomaksu on niin kova, että ei siitä myynnistä paljon hyödy.
Aikuisten vaatteet menee huonosti, lasten vaatteet menee, jos hinta on sopivan alhainen 1-2 euroa. Kaikenlainen tavara ja roina menee hyvin.
viikkovuokran takia olen aina keränny hirveän kasan tavaraa jotta saisi hyvan " voiton" .
Siinä on kova homma hinnottaa ja laittaa lasten vaatteet siihen kuntoo, että menee.
T: (2) ja (49
oli kyllä kahden talouden vaatteita (aikuisten) samassa pöydässä. Pöytämme nettosi yli 700 euroa, aika tasan puoliksi meni kahden talouden kesken.
ei ole kyllä auki sunnuntaisin. :)
Minä kyselin eilen tuosta Akselista ja varasin nyt pöydän ensi lauantaista 2 vkoa.
Olen vain kerran ollut kirpparilla, ja silloin tuntui, ettei mikään saisi maksaa enemmän kuin 3¿ vaikka oli uutta ja hienoa tavaraa... Paljonko voin pyytää esim. uudenveroisesta Sandin pitsitopista? Entä miesten goretex-takki? Entä naisten kengät?
KIITOS hinnoitteluavusta!!
Sandin pitsitopista pyytäisin ehkä 3-4e ja jollei mene nopeasti laskisin hintaa. Toppi on kuitenkin vain toppi ja Sand ei mikään varsinainen merkkitute.
Jos miehen takki on moitteettomassa kunnossa (ei hihansuissa pinttynyttä likaa jne) voisin pyytää 8-10e.
Kyllä niistä pienemmistäkin summista kertyy hyvät summat, kun vain roinaa on tarpeesksi.
Missä tuo akseli kirppis on?
Sandin toppi on maksanut varmaan ainakin 80¿ ja ollut kerran päällä, nyt näiden vastausten mukaan voisin saada femman :-(
No, enhän minä niitä vaatteita ostele siksi, että niistä jotakin vielä joskus tienaisin, joten kaikki on toki plussaa. Silti, kun vertaa esim. joihinkin huutonetin hintoihin, niin ovat kyllä aivan eri sfääreissä.
Tuo kirppis houkuttelee nyt vain siksi, ettei tarvitse jokaista vaatetta kuvata ja uploadata erikseen, joten ajattelin pääseväni helpomalla...
Minäkin olin kerran Valtterissa, mutta sinne en kyllä enää mene!
oli Sandin Villapusero (uusi).
Hinta 30e ja ekana päivänä meni.
myyn aina sikahalvalla,mutta aiemmin olen ollut itse myymässä--nyt ajattelin kokeilla tuota Akselia--ehkä otan vaan sen viikon kuitenkin--että Hyvää poikienvaatetta ensi lauantaista!
t ap
Vierailija:
Sandin pitsitopista pyytäisin ehkä 3-4e ja jollei mene nopeasti laskisin hintaa. Toppi on kuitenkin vain toppi ja Sand ei mikään varsinainen merkkitute.Jos miehen takki on moitteettomassa kunnossa (ei hihansuissa pinttynyttä likaa jne) voisin pyytää 8-10e.
Kyllä niistä pienemmistäkin summista kertyy hyvät summat, kun vain roinaa on tarpeesksi.
Missä tuo akseli kirppis on?
siis jotenkin sekosin että ketjussa puhuttiin Valtterista....Siis Valtterin makasiinien kirpparista. Siellä siis oltiin yks sunnuntai ja tienestit olivat nuo. Anteeksi mokailuni :(
Minulle oli kertynyt ihan hirveä määrä lasten merkkivaatteita, leluja, kirjoja, pelejä sun muita. Myin ne tosi halvalla. Täydensin koko ajan.
t. se, jonka perään ap kyseli
Kaikki haluavat halvalla ja se, joka tuo tavarat myyntiin haluaisi myöskin jonkinlaisen korvauksen/ tienestin. Akselissakin saa aikamoisen määrän myydä ( 2viikkoa 55¿), että jää edes plussan puolelle. Kaikki kun vaativat, että muutamalla kymmenellä sentillä tai max parilla eurolla on myytävä.
Huutis taitaa sittenkin olla helpompi. Siinäkin oma riesansa.
Oppis vaan tekemään niitä lisäkuvia.
Miksi ihmiset puhuvat voitosta? Eihän se ole voittoa jos ostaa paidan 20e:lla kaupasta ja myy sen 2e:lla kirpparilta?
Minä en ole se jonka odotat vastaavan tähän mutta mulla oli kanssa 2viikon paika Akselissa ja sain tasan 500e.
Möin paljon lasten vaatteita ja ne meni hyvin kaupaksi.
Oli 1 tuote josta sain 50e ja toinen 30e ja loput oli 0.10-15e.
Astiat, taulut, koristeesineet ja lasten vaatteet menee hyvi kaupaksi.
Aikuisten vaatteet eivät oikein mene kaupaksi paitsi kengät ja merkkivaattet.
Itse varaan taas paikan Toukokuussa.