Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Vauvatoiveet 2009~ vko 14

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma, pitäis häippästä ulos, kunhan saan siivoukset valmiiksi (tässä istuessahan ne ehkä ihan itsekseen tulee valmiiksi..)

Jaffa, mulle lääkäri sanoi, että ei ole mitään estettä uudelle raskaudelle, koska oli niin tosi varhainen keskenmeno. Ja sullakaan ei hirveän pitkälle ehtinyt raskaus, joten epäilen ettei teilläkään ole mitään estettä uudelle yritykselle. Ja mun ymmärtääkseni kierto lasketaan siitä päivästä kun vuoto alkoi, mulla ainakin vaikuttaa tulevan normi kierto tikutuksen perusteella. Laskin oman kiertoni siitä päivästä kun vuoto alkoi (eli km alkoi). Tsemppiä!

Juu ja ei unohdeta tätä kotipinoa, vaikka kirjotellaan kuukausipinoon, teistä on tullu niin tuttuja jo täällä! :)

manhattanille tervetuloa porukkaan mukaan!!

Rhanna kp 12/26 yk1

Vierailija
22/25 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pääsin tänne varsinaiseen tekstiosaan asti sentään IHME

Kevään myötä yritys-alkaa- aika lähestyy, mutta mutta. Mulla on kuukautiskierto mennyt km:n jälkeen ihan sekaisin. Ekat menkat tuli keskenmenon jälk. 21 päivän päästä ja nyt taas vaan 21 päivän kierto (täti tuli maanantaina).

Eikös se ollut niin että LIIAN lyhyissä kierroissa ei ovulaatiota tapahdu?? Voiskohan tää olla vaan joku ohimenevä häiriö?!

Siis kun täällä keskusteltu tosta, kuin nopeeta km:n jälk. voi uudestaan yrittää, niin mulla näköjään luonto hoitanut asian niin että ei olisi uudestaan heti raskautuminen edes onnistunut. Mutta mä lopetan nyt tältä erää, ennen kuin taas töpeksin jotain.

T: sählä-coocie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin sade loppui ja alkoi aurinko paistamaan täällä, päästiin vähän ulos ja tekeen hommiakin. Sain miehen avustuksella aikaiseksi jopa linnunpöntön :D Täällä maalla kun asustellaan on ihan mukavasti ulkohommia tiedossa keväälle. Onneksi sentään lähinpään kaupunkiin on vain 20 km että asutaan ihanassa paikassa :) Ainut asia on että täällä suurin osa asukkaista on ruotsinkielisä niinkuin oma miehenikin mutta eipä se nyt paljoa haittaa ja oppiipa paremmin kieltä.

Manhattan: Tervetuloa mukaan ja kyselit kiertojen tasoittumisesta. Mulla omalla kohdalla tasaantui melko nopeesti eli kun lopetin marraskuussa pillerit niin ekoja menkkoja sai odotella melko pitkään, joulukuun loppuun, mutta sit jo toisista on ollut tasaisempaa. Olin syönyt n. 5 vuotta pillereitä ja joitakin taukoja oli ollut. Sekin on niin yksilöllistä. Joillakin mennyt kauankin.

Noista kiertojen pituuksista en kyllä osaa sanoa mitään, että jos lyhyt kierto niin ei olisi ovulaatiota.

Itse aloin miettimään sitä että jos on melko niukat kuukautiset niin se kaiketi tarkottais sitä että kohtuun ei ole kuukauden aikana kertynyt paljoa limakalvoa mihin alkion olis sitten helpompi kiinnittyä. Itselläni nimittäin oli taas aika niukka vuoto. Nyt kp 4 ja ei tule enää mitään. Vain kp 2 oli enemmän vuotoa. Nyt olen juonut greippimehua sitten siinä toivossa että auttais siihenkin asiaan, vaikka en tiedä auttaako :)

Onkos kellään pian testipäiviä? Olis kiva jännätä plussia :)

Nyt lähetään kohta pitsalle eli moikkelis :)

Vierailija
24/25 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan nyt tähänkin. ku tää on periaatteessa mun kotipino! :) ku en oikein tohon joululahjavauvaan usko. (pukkiin yritän uskoa..

;) )

Täällä on kauheesti uutta porukkaa taas. enkä mäkään niiiin vanha oo...

vielä en pysy kärryillä teistä muista. mutta kai tässä tutustuu. Toivottavasti nyt vaan pikku hiljaa ihmiset pääsis tonne odotuksen puolelle; sen jälkeen ku yritys on alkanut. Eli toisaalta siis toivon ettei tarttis täs pinos kauaa hengailla! ;) Tietty jos toivoo vauvaa -09 vuoden lopulle... mut onko tääl viä ees sellaisia?

Meillä muuten yrityksen piti alkaa vasta elokuussa. ;) mutta otettiin varaslähtö! mies alkoi niin paljon vihjailemaan että minunkin oli " pakko" kuumeutua. ja samoin alkoi ympärillä syntymään pikkuisia etten voinut olla saamatta tartuntaa. Ja mä oon kyllä tyytyväinen että otettiin varaslähtö, koska voi olla ettei mitään nyt viä vähään aikaan tapahdu. mut sitä odotellessa. :)

palaillaan.

-A78-

Vierailija
25/25 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manhattan: Tervetuloa alati kasvavaan joukkoomme! Mukavaa että saadaan uusia mukaan, ja kenties pinoille lisää pituutta :)

Admini: Ette taida olla ainoita, jotka ovat varaslähtöön päätyneet.. ;) Johan meidän pinolaisista on osa joulukuisia :)

Rhanna: Kiva kuulla että hymyilyttää - se tarttuu :)

(.) Oma napa on valitettavasti tuota mallia, vaikka odotuksesta ja vauvamahasta ei ole vielä tietoakaan :(

Yk1 lähestyy uhkaavasti. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla, ke-to. Toivottavasti en ala stressaamaan niin, että kierto pitkittyy.

Ovistestejä ajattelin vielä yhden satsin tilata, vaikka kovin vannoin että en enää ikinä tikuttele. Niin se vaan mieli muuttuu.

Isäntä on ollut viikonlopun reissussa ja kotiutuu vasta iltamyöhällä. Me ei tytön kanssa olla keksitty mitään järkevää tekemistä. Kait sitä pitäisi ulos raahautua.

Tämä lähtis nyt niinku leikkipuistoon - morjens!

-PP