Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuukauden ollut uudessa työpaikassa ja on ihan kauheeta. Mitä tehdä?

Vierailija
30.11.2008 |

Työ on erilaista kun luulin. Ja palkka huono. Senhän toki tiesin, mutta työtehtävät ovat todellisuudessa paljon vaativimpia kuin uskoinkaan ja palkkaan nähden liikaa.

Työn arvostus on aika huono ja silti oikeasti työtä saa tehdä älyttömästi.

Tuntuu tyhmältä irtisanoutua, mutta en okein usko, että työ mksikään muuttuu. Vastuuta vaan tulee lisää ajan myötä, ainakin mitä kauan olleita työakveeita katselen. He tekevät vaikka mitä ja saavat saman surkean palkan.

Ei oikein houkuttele.

Sanoudunko irti vai mitä teen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koeaikaa?

onko varasuunnitelmaa, että mitä sitten jos irtisanot itsesi?

Mun mielipide on, että mikäli valinnanvaraa on, ei kannata roikkua työssä, jossa ei viihdy. Toisaalta kuukausi on melko lyhyt aika tehdä johtopäätöksiä...

Vierailija
2/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei muuta suunnitelmaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kertoa tästä pomolle ja antaa vähän aikaa asian korjaamiseksi. Jos mielipidettäni ei oteta tosissaan, luulenpa, että lähtisin. Oikeastaan, lähdin juuri melko varmasta työstä tyhjän päälle, ja kaksi vuotta kärsin niistä asioista, jotka huomasin jo ensimmäisten kuukausien aikana. Ehkä olisi pitänyt lähteä jo aiemmin.

Vierailija
4/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo tietää kyllä toiminnan ja vastuun ja työmäärän. Eikä hän vastaa palkkauksesta, koska kyse on kunnan työstä.

Sanoutuisin mielelläni irti, mutta jotenkin tuntuu luuseri-ololta jos näin teen. "kaikki" luulevat, että en pärjää työssä, mutta oikeasti kyse on arvostuksesta ja palkkauksesta. En ikinä ajatellutkaan ehkä olevani tuola loppuikääni, mutta tyhmyyksssäni luulin nimikkeen enemmän kertovan työnkuvasta. -ap

Vierailija
5/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan, että työssäoleva palkataan aina helpommin uuteenkin työpaikkaan.

Vierailija
6/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhjän päälle en hyppäisi (tein sen kerran ja etsin vuoden uutta työtä). Oli silloin kyllä sen arvoista sillä sain aivan uskomattoman ihanan työn!

Vierailija
7/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo lähteä, mutta kun ei niitä uusia työpaikkoja joka oksalla ole.

Olen kyllä mollin sivuilla vieraillut eli yritän etsiä jotain.

Ja jotenkin tuntuu, että ansioluettelossa ei kuukauden tai kahden pesti ole eduksi, jos ei ole edes muuta työpaikkaa. -ap

Vierailija
8/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä tai sosiaaliohjaaja?

Vierailija
9/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ilmenee uusissa työpaikoissa aina alkuun sellaista "krapulaa" joka voi kestää kolmekin kuukautta. Tuon kolme kuukautta olen sitten tosi onneton ja vähän kuin häkkieläin, kunnes alan tottua ja tyydyn kohtalooni. Edellisessä duunipaikassani viihdyin sitten lopulta tosi hyvin vaikka alku oli hirveän vaikea.

Vierailija
10/10 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna kovinkaan hyvää kuvaa työnhakijasta, jos töissä kestää vain vähän aikaa kerrallaan ja välillä on työttömyysjaksoja.