Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa te, jotka tiedätte lähestymiskiellosta

Vierailija
30.03.2008 |

Yhteinen lapsi, yhteishuoltajuus. Avioero myönnetty minun yksin sitä haettua. Ex silti häiriköi omalla tavallaan minun omaa elämääni. Tekstiviesteillä, kohtaamisissa ja lapsen reissuvihon kautta. Ei siis tappouhkauksia, mutta kiusaamista, tivaamista, ylireagointia.. Livenä ollessa huutamista, räyhäämistä.

Kysynkin nyt a) missä menee raja, että voisi hakea lähestymiskieltoa ja b) miten hoitaa yhteishuoltajuus silti.

Haluan juuri kieltää ne yhteydenotot, mutta jotain yhteydenpitoa on pakko oltava lapsen vuoksi. Toki, jos ex olisi " normaali" ja vaikka kuinka vihaisin häntä, haluaisin olla yhteyksissä. Mutta hän on riitaa haastamassa joka välissä ja turhautuu lisää, kun en lähde mukaan riitaan. En halua viedä lapselta isäänsä, mutta nyt vuoden kiusaamisen jälkeen olen aika loppu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi minulle suoraan,että mitään en voi asian eteen tehdä ellei ole näyttöä. Tarkoitti tällä sitä, että ex olisi kirjaimellisesti käymässä kimppuuni ja tarvitsen poliisin apua. Sekään ei takaisi,että saisin lähestymiskiellon jos ei ole enempää aiempaa näyttöä vaarasta. Edes se ei riitä, että hän on aiemmin yrittänyt tappaa minut, ei ollut " tarpeeksi todisteita" = kyllä, exäni on sairaalloinen narsisti ja huippuvalehtelija.

Pelon kanssa oppii elämään. ;)

Vierailija
2/2 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla että sinun tapauksessasi välillä olisi kyse kotirauhan rikkomisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla