Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksaisit tällaisesta asunnosta?

Vierailija
30.03.2008 |

50km Helsingistä, moottoritien läheisyydessä.

1974 rakennettu rivitalo

taloyhtiössä neljä samankokoista asuntoa

isännöinnin ja pihatyöt hoitaa asukkaat itse, ei kuluja

lämmitys sisältyy yhtiövastikkeeseen

yhtiövastike 160e+at 15e+vesi 10e/hlö

rahoitusvastike 2007 ikkuna-ja oviremonteista 71,17e

128m2 5h+k+iso vaatehuone+ kaksi vessaa+ sauna+ lämmin iso autotalli

keittiö+ruokailutila+olohuone+työhuone+eteinen ja toinen vessa alakerrassa, saunaosasto+ kolme isoa makuuhuonetta ja iso parveke yläkerrassa

keittiö ja kylpyhuone+sauna+ kaksi vessaa remontoitu 2000-luvulla keittiö puustelli kivitasoin, kph rustholli valkoisin isoin seinälaatoin ja kymppikokoisin tummanharmain lattialaatoin, allastasot tammea, malja-altaat

Osoite kaupungin arvostetuimpia.

Tien toiselle puolelle valmistumassa 7 asunnon rivitalo, jossa 16,5m2 pienemmät asunnot ilman autotallia maksavat velattomina 365 500e ja yhtiövastike velattomana 302e.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry jos se masentaa, mun mielestä noi pyyntihinnat tien toisella puolella olevista rivareista on sen verran korkeita että ne jäävät todennäköisesti tyhjiksi tai joutuvat alentamaan hintaa reilusti.

Vierailija
2/3 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriasunto myytiin reilu vuosi sitten hintaan 240 000e, että enköhän sen ainakin saisi, jos myisin. Mutta en aio myydä, kun tykkään niin itse asua tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on paljon isoja asuntoja myymättä naurettavien hintapyyntöjen, uusia asuntoja on ollut vuodenkin tyhjänä.

Usein ihmiset saa vähemmän kuin alunperin pyytää. Mutta jos samanlaisesta on naapurista maksettu 240000 voitte odottaa suurinpiirtein samaa. Teillä on kyllä hyvä tasoinen asunto.

2