Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Me autoilemme satunnaisesti eli omaa autoa ei ole. Turvaivyöistuinta olisin

Vierailija
30.03.2008 |

hankkimassa kuusivuotiaalle, jolla on mittaa 115 cm. Kaikki kenelle olen asiasta maininnut, pitävät minua hulluna. Eli kysymys kuuluu, miksi en saisi ostaa lapselleni turvavyöistuinta, jotta hän voi ne vähäisetkin matkat kulkea turvallisesti? Onko muita, jotka törmänneet samaan ongelmaan. Silloin kun autoilemme, autoilemme pääasiassa pidempiä matkoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan miten tykkäätte.

Vierailija
2/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis sitä autoa ei kuitenkaan usein käytetä. Kyllähän niitä turvaistuimiakin saa vuokrattua, jos ehdottomasti jotain jykevämpää tarvitsee. Myös kätevämpi kuljetella, jos tarvitsee esim. julkisissa kuljetella.

t: 2, joka on aivan täysin kypsä roudaamaan tuolla junissa ja busseissa helvatan painavaa turvaistuinta. ja siksi joskus reissuilla mun lapsi istuukin vähän vanhemmille tarkoituetussa systeemissä, kun en vaan saa sitä kulkemaan. ei voi mitään, toivon vaan ettei mitään onnettomuuksia satu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse 70-luvun lapsena istunut ala-asteen turvakorokkeessa, kun silloin ei ollut parempiakaan tarjolla. Jos vertaa esim. turvakaukaloon niin senhän käyttöikä on alle vuoden. Turvavyöistuimelle meillä olisi käyttöä vielä useampi vuosi.

Vierailija
4/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole meilläkään autoa, mutta silti on istuimet kaikille 3 hankittu koska ilman istuinta en suostu lapsia autoon laittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi