Mua säälittää köyhät, jotka joutuvat rynnimään Hulluille päiville ostamaan huonoa laatua. :(
Kommentit (12)
Että ap taitaa olla vain kade kun asuu böndellä eikä pääse shoppaileen;)
Onko ap kuullut koskaan sanaa säästäminen? Minä käyn hulluilla päivillä ja säästötilillä on 10 000 ja talokin on maksettu sen ansiosta kun ollaan oltu säästäväisiä
nimim hulliksien konkari, joka ei kyllä allekirjoita väitettä huonosta laadusta
jaksa sitä ryysimistä, mutta kyllä siellä ihan laadukkaita tuotteita myydään. Sitten myös joitain vähän vähemmän laadukkaitakin.
Ihmispaljous aiheuttaa paniikkikohtauksen eikä mikään rätti/b-leffa ole niin kiinnostava että se pitäisi juuri tuolloin saada.
Mutta on joukossa parempiakin. En silti jaksaisi lähteä ryysimään. Matkaan menisi jo se ' hyöty' .
Stokkan normaalialetkin ovat kyseenalaisia. Pääsisäisen alla oli Kinder-munia tarjouksessa ja 50m päässä ruokakaupassa vastaavat 20 senttiä edullisempia -normaalihinnalla.
ei ne alet ole kyseenalaisia. Stockmannilla vain on ehkä normaalisti korkeammat hinnat joidenkin tuotteiden osalta kuin kilpailijoilla, joten Stockan alennettu hinta saattaa olla jossain muussa kaupassa normaalihinta. Stockan tärkeitä kilpailuvalttia on laatu, valikoima ja asiakaspalvelu. Yksi kinderi ei siinä kamalasti paina, vaikka asiakas ostaisi sen muualta.
Vierailija:
Mutta on joukossa parempiakin. En silti jaksaisi lähteä ryysimään. Matkaan menisi jo se ' hyöty' .Stokkan normaalialetkin ovat kyseenalaisia. Pääsisäisen alla oli Kinder-munia tarjouksessa ja 50m päässä ruokakaupassa vastaavat 20 senttiä edullisempia -normaalihinnalla.
mutta tässä puhuttiinkin vain hinnoista ja laadusta.
13
ja aikoo kohta käydä läpi lasten kevät/kesävaatteet ja sitten hullujen päivien esitteen ja sitten parina aamuna ensi viikolla käydä nappaamassa klo 8 ennen ruuhkaa halvat vaatekaapintäydennykset- rahaa jää siitten muuhun enemmän - ja noista hullujen päivien kamoista voi valita laadukkaitakin
Olen miettinyt, että kannattako ne ostaa. Sait ylipuhuttua :-),