Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vienkö räkäisen ja yskäisen lapsen päiväkotiin?

Vierailija
30.03.2008 |

Käytiin tiistaina lääkärissä, räkätauti ollut jo kaksi viikkoa. lääkäri ei määrännyt muuta kuin yskänlääkettä. kuumetta ei ole ja lapsi on ihan pirteä, syö ja jaksaa leikkiä. vihreä räkä valuu koko ajan ja yskä on kova. päiväkotiin ajattelin huomenna viedä, koska mulla on tärkeitä menoja töissä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin ole välttämättä ollut vielä tulehdusta, mutta nykyiset oireet viittaavat ihan selvään tulehdukseen! Ja kyse oli siitä, että kun ei ehdi viedä lasta lääkäriin kuin vasta tiistaina, niin siksi täällä ehdotellaan lääkäriä tälle päivälle.

Vierailija
22/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon välittämättä siitä, että muutkin sairastuu. Mutta aina ne on ne saman perheen lapset, jotka sairaana hoitoon tuodaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, vihreään räkään kyllä tarvitaan antibiootit yleensä, tiedän kokemuksesta. Itse olen flunssamagneetti, ja kyllä aina kun räkä on muuttunut vihreäksi, olen lääkäriin mennyt, ja joka kerta saanut antibiootit siihen. Lääkäri sanonutkin, että niin pitkään kun räkä on kirkasta, ei lääkkeitä tarvita, mutta jos muuttuu vihreäksi, on kyse tulehduksesta, johon tarvitaan antibiootit.

Vierailija
24/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtemään päivystykseen. sain sitä kautta lääkäriajan huomiseksi lapselle ja ilmeisesti olen sitten itsekin kotona. Paitsi jos vien lapsen hoitoon lääkärissä käynnin jälkeen ja haen kuurin iltapäivällä apteekista. huomenna näkee missä kunnossa lapsi on. tiistaina viimeistään vien hoitoon

Vierailija
25/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kuin vasta tiistaina, jos sittenkään

Vierailija
26/26 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kylläkin aikuinen olen, niin mulla ollu yskä nyt kohta 2 vkoa, tätä vihreää räkää jo vko ja silti en mene lääkäriin!

Se tulee pois ihan hyvin ja just söin 2 vkoa sitten antibiootin EDELLISEEN tautiin et ei se aina tarttte heti sitä kuuria saada ja piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä