Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua suututtaa noi Imetys on asenteesta kiinni -tyypit!

Vierailija
30.03.2008 |

Heti alkuun, ennen kuin joku hihhuli riehaantuu: Olen kaikkia lapsiani täysimettänyt 6kk ja jatkanut imetystä noin vuoden ikään.

Mutta asiaan. Ystäväni on 162cm pitkä ja aina ollut laiha. Kuin kohtalon ivaa, hän ja todella suurikokoinen miehensä alkoivat odottaa kaksosia. Ystäväni laihtui jo odotusaikana melkein 10kg, vaikka söi lähes koko hereilläoloaikansa kuin hevonen. Lapset leikattiin ulos rv 35, koska äiti oli jo tosi heikossa kunnossa. Oli kuin luuta ja nahkaa vauvojen synnyttyä ja otti vielä paineet imetyksestä. Millä hitolla sitä olisi imettänyt 2 vauvaa, kun oli itsekin todella alipainoinen? Edelleen hän tuntuu kärsivän jotain alemmusskompleksia aivan aiheetta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä imetysnatsit on niitä, jotka kuvittelevat imetyksen ratkaisevan kaikki ongelmat. Mutta imetyksen jälkeen, lapsi tyrkätään 10 tunniksi päiväkotiin, itsenäistetään jo ennen kouluikää ja yläasteikäisenä laitetaan osa-aikatöihin, jotta mamma saa taas täysimettää seuraavaa uhriaan.

Vierailija
2/2 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minuakin suututtaa näiden natsien tuomitseva asenne toisia äitejä kohtaan. Olen neljän lapsen äiti ja esikoisen imetys ei onnistunut millään. Tuoreena äitinä olin niin stressaantunut ja kireä ja pelkäsin jo etukäteen imetystilanteita, että lapsi ei kertakaikkiaan saanut tarpeeksi ravintoa pelkästä rinnasta. Terve ja erittäin älykäs nuori mies tuosta on kuitenkin kasvanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi