Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin, että ex-poikaystäväni käyttää huumeita ja on väkivaltainen

Vierailija
29.03.2008 |

uutta naistansa kohtaan.

Meidän seurusteluaikana ei tehnyt näistä kumpaakaan, oli " ihan tavallinen" mukava mies. Tosi paha olo tästä! Jotenkin aivan uskomatonta, että oma entinen ihastus onkin tuommoinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä onko elossa. kuulostaa hurjan samalta. mulla se on entinen nuoruuden poikakaveri. onkohan samaa jengiä?

kun kuulin hänen tappaneen, muistan että oli paha olo monta päivää. ja jotenkin nurinkurisesti sen pojan puolesta, ei niiden uhrien, vaikka TIETTY niidenkin vuoksi jotenkin.

Vierailija
2/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vastuussa siitä, jos eksä tai nyksä sekoaa. Narkkaamisen kanssa ihminen on itse itsestään vastuussa. Kovin sekavissa tiloissa on sitten helppoa olla väkivaltainen, kun ei ymmärrä syitä ja seurauksia. Apua voi tietenkin aina yrittää tarjota tai ehdottaa hoitoon hakeutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sellanen -2-

Vierailija
4/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistaa jotenkin sen SELLAISENA ihmisenä, eikä voi oikein edes uskoa. aluksi en uskonutkaan niihin kauhujuttuihin. jotenkin luulin tietäväni ettei se koskaan voisi mitään sellaista.

Vierailija
5/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hei -2- koska toi kaikki on tapahtunut? koska sun exä sit kuoli?

Vierailija
6/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan onko sama kun mun exä teini-vuosilta, tosin en tiedä onko kuollut kun ei olla oltu missään yhteyksissä kohta 10 vuoteen.

Vierailija
7/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
8/8 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä haluais säästää jotenkin kaikkia läheisiään tollaselta. entisiäkin läheisiä.

-3-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän