Millä syillä olette kieltäytyneet työkkärin tarjoamasta työstä? Ja niin, ettei ole tullut karenssia.
Lasten hoitopaikan puuttuminen kun ei kuulemma ole pätevä syy..
Kommentit (8)
Neuvoton, joka haluaa töitä, mutta ajankohta liian nopea..
mulla on ollut silloin voimassa ns. ammattisuoja-aika. En ottanut vastaan työtä, johon mulla ei koulutusta.
täällä ainaki hoitopaikan järjestymiseen mene vähintään 2 viikkoa. Minä sanoisin vastaavassa tilanteessa tuovani sitten lapset mukanani töihin koska eihän niitä yksinkään voi jättää.
Hakemuksessa vain nimi ja esim. olisin kiinnostunut tulemaan teille töihin. Loppuun allekirjoitus.
Haastattelussa riittää, että tosiaan on yli-innokas.
ei ole alan koulutusta ja ajatuskin inhottava. sanoin etten pysty sinne menemään. eikä tullut karenssia.
tarvitsee, sanoo muut mitä hyvänsä.
sit täällä mariset että laiskat työttömät vievät oikeasti tarvitsevien hoitopaikat=)
ja kerran en keksinyt mitään joten käyttäydyin hieman oudosti työhaastattelussa, mutta en siten että haastattelija olisi voinut ilmoitaa työvoimatoimistoon minun olleen haluton työhön, olin ennemminkin yli-innokas ja hössöttävä sekä erittäin jännittynyt osaanko varmasti...En saanut paikkaa.
Ja kerran en joutunut kurssille kun laitoin hakemukseen osa-aikatyöni hankalat työajat.