Joulusiivous ahdistaa...
Mä haluan / tarvitsen semmoisen höyrypesurin joka toimii hyvin, mutta ei maksa maltaita. Ne käsikäyttöiset tuntuvat niin pieniltä, lyhyt käyttöaika kerralla. Toisaalta mulla ei missään tapauksessa ole varaa investoida 300-500 euroa merkkituotteeseen.
Kerro mistä sinä olet hankkinut omasi, mikä merkki, malli se on ja millä hinnalla sait sen. Ostaisitko uudestaan?
Budjettini on aika tiukasti max. sata euroa.
Kiitos asiallisille vastaajille etukäteen.
Ja kaikille V:lle, mua nyppii ihan tarpeeksi jo etukäteen.
Kommentit (8)
Olen tässä aamun viettänyt katselemalla matkasivuja. Paketit ovat luonnollisesti jo loppuunmyytyjä. Omatoimireissulle vielä ehtisi.
Mutta siis vaikka lähtisimme matkalle joulupyhiksi, niin tää siivouskin on pakko hoitaa, onko vinkkejä alkuperäiseen kysymykseen?
ap.
Joku fiksu kertoi joskus, että jos aikoo viettää joulunsa kaapissa niin silloin vasta kannattaa siivota ne kaapitkin ;-) Muutoin riittää ihan normisiivous. JA helpoimmalla pääsee jos lähtee muualle viettämään jouluaan esim. mökkeilemään.
Itse en voisi viettää joulua, jos ei joka nurkka ja kaappi olisi siivottu :) JOskus se kyllä ahdistaakin, mutta kyl se vaan on niin kivaa aattoaamuna herätä, kun joka ikinen paikka kodissa on puhdas ja siisti. Ja kinkku ja kuusi tuoksuvat :)
Eletään ja annetaan elää, jookos. Mukavaa joulua kaikille!
Kyllä sitä nyt kerran vuodessa kumminkin pitäisi saada siivottu, niin ainakin läheiset mulle väittää.
Onko joku ostanut semmoisen höyrypesurin?
Kommentit mitä olen kuullut paikallisista firmoista on ollut negatiivisia.
Sen lisäksi mulla on toi budjettiongelma.
ap.
Kyllä sitä nyt kerran vuodessa kumminkin pitäisi saada siivottu, niin ainakin läheiset mulle väittää.
Onko joku ostanut semmoisen höyrypesurin?
JA oikeasti ; et kai tarkoita, että siivoa asuntosi vain kerran vuodessa? Mutta kysymykseesi vastaus: Höyrypesuri on rahan tuhlausta, perinteiset keinot riittävät vallan hyvin. Höyry ei edes sovi kaikkien pintojen puhdistukseen.
ainoo minkä haluan pestä ennen joulua on sauna, mutta se nyt muutenki se on pesun tarpeessa ;)
Muuten välttää perussiivous. Mulla on muutenki tapana siivoilla pitkin vuotta eikä kaks kertaa vuodessa hirveellä stressillä puunata jokainen kaapin nurkka ja ovenkahva. Huone kerrallaan pitkin vuotta niin se saa luvan meidän perheessä välttää. =)