Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*tuttaa. Mies ei ikinä tee meidän kanssa mitään :(

Vierailija
29.03.2008 |

Yleensä en pettymyksen pelossa enää edes pyydä, mutta äsken pyysin mukaan pulkkamäkeen (hänen ainoa kertansa tänä talvena) muttei kuulemma tuhlaa lauantaitaan sellaiseen, on muuta tekemistä. Koneella istuu varmaan. Surettaa meidän kaikkien puolesta :((

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset tarvitsee paljon omaa aikaa ja voi silti rakastaa perhettään. Minäkin olen usein mielummin yksin kuin perheen kanssa, jos voi valita. Jaamme miehen kanssa melkein kaiken lasten ulkoilutuksen niin että toinen menee lasten kanssa ja toinen saa sillä aikaa olla rauhassa kotona. Onhan se herttaisen näköistä kun koko perhe on jossain ulkona touhuamassa, mutta pieten lapsen kanssa on arki usein niin uuvuttavaa, että oma rauha ja hiljaisuus on todella ihanaa. Mutta siitä täytyy tietysti pitää kiinni, että molemmat vanhemmat saavat ladata akkuja. Ja se on tietysti surullista, jos toinen vanhemmista haluaa sitä yksinäistä aikaa ja toinen yhdessäoloa.

Vierailija
22/23 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se oo sama asia. Haluan että mennään kaikki!

Siis perheen yhteistä juttua, ei mitään mun omaa.

Kyllä mä voin mennä mihin vain jos haluan mutta ajattelen, että

lapsille mukava jos tehdään kaikki yhdessä välillä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuitenkin hoitaa osansa vastuusta ja lapsenhoidosta, niin ei häntä voi vaatimalla vaatia olemaan sinun seuranasi. Minusta aikuisella ja perhelliselläkin on lupa olla välillä yksinkin. Jos teillä on kuitenkin esim. iltaisin yhteistä mukavaa tunnelmaa koko perheen kesken ja muuten hommat kunnossa, niin ehdottaisin, että etsi itsellesi sitä yhteistä menoa ja meininkiä muualta, yritä vaikka löytää ystäviä, joilla on omiakin lapsia tms. Parisuhdetta voi alkaa rasittaa se, jos koko ajan vaatii toiselta aikaa, huomiota jne ja toinen joutuu täyttämään toisen kaikki aikuisseurantarpeet. Uskon, että onnen avaimet ovat nyt omissa käsissäsi. Yritä itse parantaa tilannetta etsimällä iloa ja viihdytystä muualtakin kuin erakkomiehestäsi, olet itse vastuussa ilostasi ja onnestasi, ei miehesi.