Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin alaikäaiselle lapselleni olutta...

Vierailija
30.11.2008 |

hyi minua...en ollut koskaan uskonut että voisin tehdä niin..nyt odotan lasta kotiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otahan lopputili!!

Vierailija
22/23 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin asiakaskuntamme huume-ja alkoholipiireissä nuorten suhteen on juuri nämä "en osta alkoholia nuorella"-lapset.

Eniten mielenterveysongelmia ja viiltelyä löytyy absolutistiperheistä.

Koulukodin nuorista myös eniten ja vaikeaongelmaisia nuoria on raittiiden lapset, jotka eivät saa toteuttaa normaalia kautta kokeilujaan alkoholin suhteen.

Joten ostakaa nuorille itse oluet. Olen myös nähnyt sen, että jos jo pienestä pitäen lapselle antaa ruokajuomaksi maistiaiset viiniä, ei hänellä ole tarvetta uhmata vanhempana vaan hän ymmärtää viinin olevan ruokajuoman.

Pois suomalainen ahdasmielisyys. Me sosiaalityöntekijät joudumme niitä jälkiä sitten korjaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin asiakaskuntamme huume-ja alkoholipiireissä nuorten suhteen on juuri nämä "en osta alkoholia nuorella"-lapset.

Eniten mielenterveysongelmia ja viiltelyä löytyy absolutistiperheistä.

Koulukodin nuorista myös eniten ja vaikeaongelmaisia nuoria on raittiiden lapset, jotka eivät saa toteuttaa normaalia kautta kokeilujaan alkoholin suhteen.

Joten ostakaa nuorille itse oluet. Olen myös nähnyt sen, että jos jo pienestä pitäen lapselle antaa ruokajuomaksi maistiaiset viiniä, ei hänellä ole tarvetta uhmata vanhempana vaan hän ymmärtää viinin olevan ruokajuoman.

Pois suomalainen ahdasmielisyys. Me sosiaalityöntekijät joudumme niitä jälkiä sitten korjaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi