Ootteko kuulleet, että joku olisi tullut raskaaksi vaikka on hormonikierukka?
Mä oon aika ihmeissäni, kun on jo yli viikon tuntunut kuin potkuja ja liikettä alavatsalla.
Kuukautisia mulla ei ole ollu muutamaan kuukauteen, lukuunottamatta pientä tiputtelua yhtenä päivänä, mutta tuohan on ihan normaalia hormonikierukan kanssa.
Lisäks mulla teki pahaa jatkuvasti noin kuukausi sitten ja mehellekkin naureskelin, että mahdanko olla raskaana.
Kommentit (22)
Mutta jos olet, kannattaa asia selvittää heti.
mieheni ystävän naisystävä ja nyt heillä on 2v terve poika.
Voi kauheeta.. Ei olis tarkotus tehä enempää lapsia..
Oon ollu myös kauheen väsyny, mutta olen laittanut sen tuon huonosti nukkuvan 2 vuotiaan piikkiin.
Lähen vähän ajan päästä kauppaan, pitää käydä sitten apteekissakin.
ap
Juuri kerkesin epäillä oireista ja testata plussan niin tuli parin päivän päästä keskenmeno. Edelleen sama kierukka eikä ole lisää vahinkoja tullut.
tiedän kolme tapausta,joissa kierukka on pettänyt ja äiti tullut raskaaksi..
Tiedän tosi monta tapausta jossa kierukka on lähtenyt liikkeelle,siis ei ole pysynyt paikallaan ja aiheuttanut erilaisia ongelmia.
Siksi mun värkkiin ei sitä kapinetta asennetta koskaan:)
Nyt pitää odotella pissahätää.
Jännittää ihan pirusti, ihan kädet tärisee..
ap
mullakkin tuollainen hormonkierukka ja joskus epäilen sen luotettavuutta
En oo vielä käyny tekees, kun oottelen pissahätää.
Tosi vaikeeta kyl oottaa, mut en viitti hätäillä, ettei sit tarvi miettii mahdollisen negan takia, että oliko pissa liian laimeeta..
ap
... valitettavasti tulos postitiivinen.
eikä mitään tietoa raskauden oikeasta kestosta, PAKKO saada abortti....
En tiedä mitä ne on, mutta on todella yleisiä, melkein jokainen tietämäni äiti on niitä tuntenut enemmän tai vähemmän.
Mulle tuli pahoivointia kierukan takia, tai tulee aina viikoksi ennen menkkojen alkua, jota tulee nykyään tosi vähän. Olen minäkin testannut moneen kertaan, negalla aina.
mutta kun nää tuntuu niin selvänä monta kertaa päivässä ja välillä tuntuu myös muljausta.
Saattaahan siellä suolistokin muljata.
Aattelin, että puolelta testaan, en jaksa oottaa kauemmin..
ap
Niin viikkoja on pakko olla 18 tai enemmänkin. Kyllähän aikaisemminkin tuntee,muttei selviä potkuja...
Vähän epäilen tätä...
On meinaan oikeesti tosi harvinaista että se kierukka pettää, ellei ole tullut ulos itsestään. Minulla on hormonikierukkavauva ja kyllä minuakin ihmeteltiin jopa naistenklinikalla!
Kuparikierukka on asia erikseen.
Katoin kans googlesta ja sieltäki löyty tosi monta tapausta. Huh huh..
ap
Ultrassa selviää että raskaus on suht pitkällä ja odottaa kaksosia tai jopa kolmosia kierukasta huolimatta:)!!!!
Potkuista. Minä tunsin toisen lapsen liikkeet rv 14. En liioittele yhtään, se on mahdollista, vaikka jotkut epäilevät. Esikoisen potkut tunsin rv16
Mutta toista odottaessa maha oli selvästi kasvanut rv 14 mennessä, silloin jouduin jo siirtymään äitiyshousuihin kun omat kiristivät. Esikoisen kanssa käytin omia farkkuja rv 20 saakka.
Onko ap sinulla maha yhtään kasvanut?
Mun ystävä tuli neljä vuotta sitten, kierukka poistettiin ja nyt hänellä on terve poika!