Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva kakkasi eilen verensekaista limaa...

29.03.2008 |

Mentiin eilen lääkäriin päivystykseen kun vauva kakkasi limaista verta. Otettii verikokeet, ei mitää näkyny. Sanoin että olen itse antibiottikuurilla. Lääkäri vaa totes että ei hän olis huolissaa. Vauvan vatsa on tod.näk. kovin ärtyny esim. mun lääkekuurista.

Rela-tipat eivät todellakaa auta vauvan masua ollenkaan ja lisäksi itse syön aamuin illoin gefilus kapseleita! Tänää marssin apteekkii hekee erilaisia maitohappobakteereita vauvalle! On kyllä tosi ikävää tämmönen, säälittää oma lapsi niin kauheesti=(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi maitohappobakteereista DDS JUNIORIA tai PROBIOOTTI BABY.

Todennäköisesti verikakka johtuu sinun antibioottikuurista, mulla kävi samalla lailla vauvalla, kun sain kovan kuurin rintatulehdukseen... koita jaksaa.

Vierailija
2/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä saan näitä valmisteita, lähen heti ostaan! KIITOS=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat Probiootti babya luontaistuotekaupasta! OSta niitä itsellesi samalla (siis sitä aikuisten versioo) Paremmat ja laajemmat bakteerit kuin esim gefiluksessa/relassa.

Tsempit,

Magda_lena

Vierailija
4/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mullekin yllätys kun lastenlääkäri sanoi minulle tämän. Sanoi että voi tehdä vatsaoireita joillekin vauvoille. Ite käytin silloin gefilusta kun sanotaan et se ehkäisis allegioitakin, mut se suositteli silloin olemaan jakson ilman ja kattomaan paraneeko vauvelin vatsaoireet sillä. Se kai on niin et joillekin se käy ja toisille ei, pitää vain kokeilla, mutta hyvähän sitä tosiaan lääkekuurin aikana on kokeilla jos se käy niin se suojaa molempien massuja. Tsemppiä!

Vierailija
5/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopiston apteekista:)

Vierailija
6/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva2006:

oli mullekin yllätys kun lastenlääkäri sanoi minulle tämän. Sanoi että voi tehdä vatsaoireita joillekin vauvoille.

Jep, joillekin taas puolestaan Reladrops ei käy, koska se on tehty öljyyn. Ehkä enimmäkseen aiheuttaa ongelmia ne apuaineet, ei itse maitohappobakteeri. Mutta eihän sitä tosiaan voi käyttää, jos aiheuttaa vaivoja. Vain kokeilemalla se selviää, että miten oma vauva reagoi. Meilläkin tytölle aiheutui kovat masuvaivat Relodropsista vastasyntyneenä, mutta 3kk ikäisestä lähtien maha jo kesti ne ja on käytetty.

Gefilus-kapseleissakin on muuten kahta erilaista. Sellaista missä on maitoproteiinia (Gefilus Basic) ja sitten missä sitä ei ole (Gefilus Plus). Sitä maitoproteiinitonta kannattaa käyttää etenkin silloin, jos vauva on täysimetyksellä. Säästyy vauva siis lehmänmaidonproteiineilta. Korviketta saaville se ei tietenkään ole niin tarkkaa, kun he saa lehmänmaidonproteiinia jo korvikkeessakin. Niin, ja maitoallergikkojen pitää käyttää nimenomaan sitä maitoproteiinitonta versiota.

Minä aloitin meidän tytölle (nyt 8kk) tällä viikolla nyt myös Gefiluksen. Annan varuilta Gefilus Plussaa, eli sitä maitoproteiinitonta, koska tyttö ei saa missään muussakaan muodossa lehmänmaitoa vielä. Maha on kestänyt hyvin.

Vierailija
7/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gefilus-kapseleissakin on muuten kahta erilaista. Sellaista missä on maitoproteiinia (Gefilus Basic) ja sitten missä sitä ei ole (Gefilus Plus). Sitä maitoproteiinitonta kannattaa käyttää etenkin silloin, jos vauva on täysimetyksellä. Säästyy vauva siis lehmänmaidonproteiineilta.

Öhöm.. Jos vauvaa imetetään ja äiti käyttää norm maitotuotteita niin kyllä siitä tulee maitoproteiinia :D

Eli ei pelkästään korvikkeista :D