Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä on facebookissa???

Vierailija
29.11.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertokaas joku mulle tästä! Pidetäänkö facebookissa jotain blogia vai onko se joku "aikusten irc-galleria"? Kertokaa tyhmälle... :) Kiitos.

Vierailija
2/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin aluks sitä vastaan mutta nyt oon löytänyt sieltä niin paljon vanhoja koulukavereita ym että onneks kirjauduin sinne.

Musta se on loistava keksintö joltain kuka sen sitten onkaan keksinyt.

ei pidetä mitään blogia, kunhan laitat sinne jotain tietoja itsestäs (mitä sitten haluatkin) ja sit voit löytää vanhoja vanhoja tuttuja sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin aluksi vastaan mutta kun sukulaisia alkoi siellä oleen niin pitihän sinnekkin liittyä et näkee kuvat yms,kun kaikki vaan aina sanoi,että "katoppas uusimmat kuvat Villestä facebookista" ja kun vastas etten oo siellä niin aina et jaa,ok,no lähetän sulle erikseen jne jne niin tuntui helpommalta liittyä

Mullakin vaan alle 20 kaveria mutta ne onkin sit OIKEASTI mun kavereita/sukua,ei mitään "tapasin sut ala-asteella 30v sitten"-tyyppejä :D

Vierailija
4/7 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ainakaan aiemmin "päässy" sinne. Ois pitäny kirjautua ensin kai? Niin mä ainakin ymmärsin...

t.3

Vierailija
5/7 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä?

Vierailija
6/7 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katon mitä muille kuuluu, se on eräänlainen tapa pitää yhteyttä ystäviin joiden kanssa ei tulisi puhuttua puhelimessa esim

Vierailija
7/7 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rekisteröidyt, pitääkö tehdä omat sivut vai voiko vain surffailla silkasta uteliaisuudesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi