Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että Kanerva on ollut Kiikolle uskollinen?

Vierailija
28.03.2008 |

Eli tarkoitan sitä, että onko mennyt sänkyyn muiden kanssa heidän suhteensa aikana. Minä en usko vaan pidän Ikeä miehenä, joka " toimii" heti, kun vain saa siihen tilaisuuden! On se vaan sen luokan seksiaddikti, ettei himoilleen takuulla mitään voi.

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, tulipa nyt vain mieleen tuollainen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mun elämään vaikuta.

Vierailija
2/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se todellakin edelleen RAKASTAA sitä ja vilpittömästi antaa kaiken anteeksi?

Ja mistäköhän syystä en ole IKINÄ nähnyt kenelläkään naisella yhtä merkillisiä silmiä kuin Kiikolla? Johtuuko vain meikkaustyylistä? Onko kukaan nähnyt Kiikkoa missään au naturel?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ihan selvistä vihjeistä huolimatta ymmärrä. Tai ehkä oikeammin halua ymmärtää.

Vierailija
4/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitää rakastaa, jos joutuu jatkuvasti kerta kerran jälkeen katteleen ukkokaverinsa toilailua ja vonkaamista muilta naisilta. Ja joo, minäkin olen ihmetellyt Kiikon silmiä, ovat kyllä aika ihmeellisen näköiset ihan kuin nukella, tuijottavat ja niin on kasvotkin kuin nukella, johtuuko sitten kovasta meikistä, en tiedä.

Vierailija
5/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vilpittömästi? Oli meinaan noilla Ahteilla vähän samanlainen tapaus takavuosina ja Hilkka puolusti silloin Mattiaan kuin leijonaemo.

Vierailija
6/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyköhän se Kiikko koskaan tautitesteissä vai onko Ike onnistunut saada se vakuuttuneeksi siitä, että syrjähyppyreissuilla käytetään takuulla AINA kondomia?

Vierailija
7/18 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tämänhetkinen status:

http: //www. seura. fi/?id=8360

" Elina onkin erittäin edustuskelpoinen, älykäs nainen. Hän työskentelee Micros-nimisen it-yrityksen palveluksessa ja on edennyt lyhyessä ajassa sovelluspäälliköksi sekä kouluttajaksi.

Yhtiön Euroopan pääkonttori sijaitsee Saksan Düsseldorfissa, missä Elina asuu puolet kuukaudesta kotinaan hotelli ja siellä täysi ylöspito." Vierailija:

Eli tarkoitan sitä, että onko mennyt sänkyyn muiden kanssa heidän suhteensa aikana. Minä en usko vaan pidän Ikeä miehenä, joka " toimii" heti, kun vain saa siihen tilaisuuden! On se vaan sen luokan seksiaddikti, ettei himoilleen takuulla mitään voi.

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, tulipa nyt vain mieleen tuollainen.

Vierailija
8/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään silikonijulkkisten kanssa kuitenkaan?

Vierailija
9/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Kanervalla on pitkä historia näissä tekstarihässäköissä useiden eri naisten kanssa.

Vierailija
10/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo, että ovat sivistyneen rauhallisesti käyneet tästä ajatustenvaihtoa?

Vierailija
11/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Ahdehan nipisteli joitakin alaisiaan pyllystä ja nämä eivät sitten sattuneet sellaisesta pitämään. Ahde oli silloin Veikkauksen tj (tai jotakin sinnepäin), entinen kansanedustaja ja ministeri hänkin.

Vierailija
12/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä vaan kukaan vaatinut häntä eroamaan (olikohan ministerinä silloin) ja yhä vaan on hänellä viehättävä Vuokko-vaimo rinnallaan.

Vierailija
13/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saahan sitä nyt vertailukohtiakin hakea, tulee siten vain mielenkiintoisempi keskustelu. Ja en ole mikään Ike-fani enkä kokoomuslainen.

Vierailija
14/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko asialle. Ei luulisi että se on mitenkään riippuvainen Kanervasta, jos kerran hyvä duuni itsellä.

Vierailija
15/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukahan olisi tossa tilanteessa saanut managerin paikan muuten, kun suhteilla?

Vierailija
16/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olenkin nainen (ja tosi harmaa hiirulainen).

Vierailija
17/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoin suhde. Jospa Kiikolla oma Heinz siellä Saksassa.

Vierailija
18/18 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikko ei odota uskollisuutta. Kunhan pääsee joskus linnanjuhliin ja edustamaan. Kivoille reissuille, se virkistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän