Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsäännöllisestä kierrosta!

Vierailija
28.03.2008 |

Mulle on pikkasen epäselvä mikä luetellaan epäsäännölliseksi kierroksi!? Mun kierrot on 8kk:n sisällä ajoittunut 25-30 päivää mutta kuitenkin niin, että esim. viime kuussa kp 28 ja tässä kuussa kp 29 eli ei heitä ääripäästä toiseen (oliko mahdollisimman epäselvästi kerrottu?) Eli onko mulla säännölliset kierrot? Millasessa tapauksessa ruvetaan antaa clomia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni sulla on ihan normaali kierto,vaikka vähän heitteleekin.

Vierailija
2/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on todellakin epäsäännöllinen kierto, kierron pituus vaihtelee kp21-34. Ihan parin päivän heitot ovat täysin normaaleja eikä clomeja määrätä ainakaan parin päivän heittojen perusteella kenellekään. Eri asia on sitten jos toteat, että et ovuloi, siihen määrätään sitten clomeja kierronkartoitusten yms jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllinen rytmi aloittajalla tuntuu olevan. Mulla täysin epäsäännöllinen joka nyt raskauden jälkeen ollut 35-48pv sitä ennen jopa 60pv väliä. siinä on paha mennä laskemaan kiertoa missä vaiheessa on menossa. Ensimmäinen sai alkunsa 53pv kierrosta ja ekalla yrityksellä. toista yritetty jo kuukausia tärppäämättä. Turhauttavaa odottaa yli 1,5kk ja todeta menkkojen alkaneen.

Aikanaan pillerit aloitinkin just noiden epäsäännöllisten kierojen takia. oli suorastaan ihanaa tietää etukäteen minä päivänä menkat alkaa. Normaalissa kierrossa voi olla heittelyä viikonkin elämäntilanteen mukaan. jos esim. stressaa voivat ne siirtyä.