Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskyläläiset!!

28.03.2008 |

Olen joskus huomannut ilmoituksen että Kivistön työväentalolla järjestettäis kirppareita viikonloppuisin?

Koska ja mihin aikaan?

Yritin netistä etsiä tietoa muttei löytynyt? Onko kellään kokemuksia ko. tapahtumasta? Käykö kauppa, millaista tavaraa kaupan?

Kiittäen kovasti, jos joku osaisi auttaa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni aukeaa 8 aikaan ja oli tuonne 14 tai 15 asti auki. Tavaraa on aikalailla laidasta laitaan. Pienet tilathan ne ovat, että ei siellä niin kiva ole kierrellä, etenkin jos mummoja on paljon liikenteessä. Pari kertaa olen käynyt. Muistaakseni yhden vauvojen villatakin vain löysin.

Vierailija
2/7 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti on lapsille juttuja, paljon " vakimyyjä-mummeleita" . Joskus oon tehnyt kivoja löytöjä, mut välillä ei taas oo oikeestaan mitään lapsille. Ei ole ihan joka lauantai. Seuraa Keskisuomalaisen tapahtumat palstaa siellä takasivuilla, siellä on aina ilmoitus jos kirppis on lauantaina.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edelliset kertoneet, aika vaihtelevasti on tavaraa. Ja useimmiten on ollut aika ahdasta (ainakin kun minä olen käynyt)..

Välillä ihan hyviäkin löytöjä lastenvaatteissa (esim. Reimatecin talvihaalari tosi hyväkuntoinen parilla eurolla, luistimet pojalle myös parilla eurolla jne.) ja välillä tyhjin käsin tullut pois.

Nyt en ole käynyt aikoihin.

Vierailija
4/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MLL Vaajakosken yhdistys järjestää Lastenvaate- ja tarvikekirppiksen su 20.4.08 klo 10-13 Vaajakummun koululla!

Meni vähän asian vierestä, mutta eikös tuo Kivistön talo ole Halssilassa? Sieltä ei ole niin kamalan pitkä matka tonne Vaajakoskelle. Pöytiä 30 kpl ja vilttipaikkojakin on, joten varmasti paljon tavaraa. Kai tällä palstalla sai näin mainostaa???

Vierailija
5/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinkin lehdestä, että tänään lauantaina tuo kirppis olisi ollut. En kuitenkaan paikalle päässyt, kun piti Paviljongin messut katsastaa ;)

Mini-05: Miten tuonne Vaajakosken kirppikselle pääsis myymään vaatetta?

En itsekään asu lähelläkään Halssilaa saatika Vaajakoskea, mutta autolla pääsee ;)

Vierailija
6/7 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASTENVAATE- JA TARVIKEKIRPPARI SUNNUNTAINA 20.4.2008!

Vaajakummun koulun auditoriossa klo 10-13.

Tee vaatekaappeihin ja varastoihin kevätsiivous ja tule myymään pieneksi jääneet lastenvaatteet ja tekemään löytöjä.

Kirpparilla buffetti ja MLL:n tuotemyyntiä.

Teemme yhteistyötä Vaajakosken Suomi-Venäjä-seuran kanssa, he toimittavat vaatteita ja lastentarvikkeita Karjalan lapsille. Myyjät voivat halutessaan jättää " ylijäämävaatteet/tarvikkeet" kirpparin jälkeen koululle, josta seura toimittaa ne eteenpäin. Lisätietoja http://www.svsvaajakoski.com/tapahtumat.php

pöydän hinta 4 ¿

Vilttipaikka 2¿

Mll:n jäsenille puoleen hintaan!

Paikkoja rajoitetusti. Pöytävaraukset ja tiedustelut:

sannamatilainen@luukku.com tai 040 505 13 43/ Sanna (puhelintiedustelut klo 17 jälkeen)

---------

Palokassa on myös vastaava. Olikohan se viikkoa aiemmin kuin tuolla Vaajakoskella?

Vierailija
7/7 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon yläpuolelle onkin laitettu Sannan tiedot, jolta voit pöytiä kysellä. Itsekin menen sinne myymään.