Kaksi viikkoa synnytyksestä ja painoa 8kg vähemmän kuin raskauden alkaessa :)
Kommentit (9)
Siksi kauhistelen, koska vauvalle on turvattava kunnollinen ravinto=äidinmaito. Alipainoisena et pysty sitä " tuottamaan" .
Mulla kesti yli vuoden synnytyksestä ennen kuin olin suunnilleen samoissa mitoissa kuin ennen raskautta... Olen hoikka.
enkä siis laihduttanut vaan söin terveellisesti ja jätin hampurilaiset ja karkit pois.
T. Ap
olen voinut syödä vaikka mitä herkkuja raskauksien aikana ja silti olen painanut 5-6 kiloa vähemmän heti synn jälkeen kuin ennen ku rupesin odottaamaan. Kiloja tullut joka kerta noin 7-8 ja siis lähtenyt 11-13. Eli mulle se on aina ollut melkein laihdutuskuuri. He...
Joo ylipainoa on, mutta en ole laihduttanut raskauksien aikana. Esikoisesta paino nousi ihan " normaalisti" raskauden aikana. Mutta mutta... ovat sitten kyllä tulleet takaisin kilot eli eivät pysyneet poissa...
Terveellinen ruokavalio säännöllisine ruoka-aikoineen saattaa tiputtaa painoa vielä lisää, eikä se haittaa, jos liikakiloja on kertynyt.
Onnea vauvan johdosta!
-3-
Nyt lapsen ollessa 4-vuotias, painan 15 kiloa enemmän kuin viimeisilläni raskaana.
Minunkin yksi ystävättäreni laihtui raskauden aikana, kun ei herkut maistuneet. Ikävä kyllä synytyksen jälkeinen hoikkuus jäi väliaikaiseksi, kun ei ollut raskaudenaikaisia mielitekoja/pahoinvointeja vaikuttamassa ruokavalioon, ja rupesivat taas sipsit ja kola maistumaan.
Pidä sinä kiinni tuosta tuloksesta! Hyvä käynnistys paremmille elämäntavoille. :)