Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt

Vierailija
28.03.2008 |

Katsoitteko eilisen silminnäkijän ?

En voi uskoa, että tuollaista tapahtuu nykyaikana! Etenkin ihmettelin erittäin suuresti, kuinka nainen voi olla noin epäinhimillinen, tarkoitan siis niitä hoitajia ja johtajaa. Emmekö me voisi omalta osaltamme auttaa jotenkin? Olisiko muita halukkaita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun suomessa eu huolehtii siitä että lakukääreistä poistetaan lakupekan naama rasistisuuden vuoksi niin toisaalla eu alueella tapahtuu tälläistä..jos tämä ei ole syrjintää ja rasismia vammaisuutta kohtaan niin sitten ei mikään!!!!

Vierailija
2/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silminnäkijän raportti hylätyt lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanervan tekstiviesteistä, niin tekisivät tälläisistä oikeista julmuuksista ja oikeista ihmisyttä koskevista asioista sellaisia juttuja, että alkaisi tapahtua.

Vierailija
4/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen töistä. Selvitetään ja tutustutaan silminäkijän kautta annettuun linkkiin ja laitetaan mammat kynnet esiin. Nyt tarvitaan leijonaemoja!

Vierailija
5/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa olisin myös valmis alkamaan keräämään ja vaikka itse sen sinne viemään ihan paikan päälle!!

Vierailija
6/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. romanian orpokotien avustamiseksi toimii järjestöjä, joiden toimintaan voi osallistua. jos haluaa lahjoittaa työtään, vapaaehtoisjärjestöt kuten emmaus laittavat tuottonsa suoraan esim. erään indonesialaisen orpokodin hyväksi. sinne vaan ruunalaittoon ja kirpparin toimintaan osallistumaan. spr tarvitsee vapaaehtoisia esim. nälkäpäiväkeräyksien yhteydessä, sinne. auttamismahdollisuuksia todellakin on.

Vierailija
7/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo paikka on suljettu ja lapset sijoitettu muihin paikkoihin. Seiskan ohjelmatiedoissa taisi olla.

Vierailija
8/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa EUn alueella toimiva ökyrikkaiden ja muiden valtaapitävien pedofiilirinki käyttää hyväkseen, raiskaa ja murhaa orpokotien lapsia. Jersey, Portugalin Casa Pia, Iso-Britannian Islington ja Portsmouth, kaikki samaa kuviota. Jerseystä lapsia lainattiin ökyrikkaiden risteilyille, joissa lapsia raiskattiin. Lapsia myös siepataan. Tämä rinki on edelleen olemassaoleva.

Miksi tätä rinkiä suojellaan ja sen annetaan toimia. Poliisi ei tee mitään.

Vierailija
9/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!

Vierailija
10/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mun mielestä tullut joskus ennenkin toi dokkari tai sit se oli toinen samaa aihetta. Mut mä en voinu kattoa, tollanen elämä olis ihan painajaismaista, siis tosta jos jostain on oikeesti ihmisarvo kaukana. Mä oon aika varma, et esim. tossa meidän naapurissa eli Venäjällä näitä vielä löytyy, enkä ees viitti ajatella miten asiat on esim. Pohjois-Koreassa. Mut oikeesti jotain pitäis tehdä.

Dokkarista näki kyllä et ei ihminen oo sen kummempi kun muutkaan eläimet, se tarvii äidin hoivaa että siitä kasvais " oikea ihminen" , kyseiset lapsethan oli pelkkiä käveleviä haamuja tai häkkieläimiä, teki vaan sen mitä pitää pysyäkseen hengissä. Eikä kaikissa lapsissa varmastikaan alunperin ollut edes mitään " vikaa" tai sairautta (vaikka ei se olisikaan mikään syy tuollaiseen kohteluun), vaan ei tervekään lapsi kehity niissä oloissa, joissa nuo lapset joutuivat elämään.

Vierailija
11/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuhannet lapset on siellä kokoajan, nytkin, hylättyinä epäinhimillisissä oloissa.

Vierailija
12/12 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmana ihan hirveää. Tuli mieleen se satu hannusta ja kertusta-tyttö niin kauas, että kun älykkäänä osaisi kotiin. HUH.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi