Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pole dancing

Vierailija
28.03.2008 |

Menisitkö kurssille, jos saisit tilaisuuden?

Mitä ajattelet ihmisestä, joka harrastaa sitä?

Kävin itse kurssin viime vuonna, tykkäsin hurjasti ja investoin ihan omaan tanssitankoon, jonka saan pystytettyä olohuoneeseen. Enkä ole mikään Paris Hilton -typy, vaan ihan tavallinen, ehkä vähän keskivertoa liikunnallisempi äiti-ihminen. Mutta KENELLEKÄÄN tutulle tai kaverille en ole vielä kehdannut koko jutusta mitään kertoa. Itekseni harjottelen iltaisin (ja joskus kutsun miehen katsomaan).

Kommentit (27)

1/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tämä erityisesti sinulle, puskista huuteleva vierailija #4)

Vierailija
2/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietitytti että kehtaako tästä harrastuksestaan mainita kaiken maailman äitipiireissä, vai pidetäänkö heti jotenkin... outona. Tai onko se jotenkin noloa.

Jos ite ajattelen miten olisin suhtautunut ennen kuin harrastukseen itse hurahdin, niin olisin ehkä vähän vierastanut... tuntenut itseni samanaikaisesti jotenkin tylsäksi ja epäeroottiseksi, ehkä. Tai ajatellut, että sillä toisella on joku kauhea itsensä todistelun tarve. Mietin vain että mitä reaktioita muissa herättäisi...

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksihan se nauratti mutta nyt on hymyt hyytyneet ja sitä tekee kaikki.

Vierailija
4/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus miettiä pari kertaa, mitä kirjoittaa. Huono vitsi on about pahinta, mitä userid voi tehdä. Sitä tässä vaan. Huomio täältä puskista.

Vierailija
5/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vaan tankoon keikkumaan...

Vierailija
6/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättelen pientä illuusiota siitä että olisin siinä tangon ympärillä kiehnätessäni edes pikkuisen sensuellimpi kuin keskiverto sauvakävelijä. Mutta en kyllä rehellisesti sanottuna aina ole. Erityisesti kun ote lipeää ja tulee jysähtäen polvilumpioilleen alas, on siitä sulokkuus kaukana. :P

No, eipä tä aihe ketään kauheasti tainnut kiinnostaa. Vähän outo kai kuitenkin. Taidan tuttavapiirissänikin pysytellä ihan hiljaa sitten edelleen vaan. :)

T: Ap

Vierailija
7/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tytär itsellänikin. Annanko sinusta ihan oikeasti hänelle huonon mallin? (En ole hänen nähtensä tosin harrastanut.)

Vierailija
8/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen narahtanut tähän lasten tanssimattoon. ;-)

Vierailija
9/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustatuesta. Juuri näin sen koen itsekin.

Vierailija
10/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se näyttää. Mistäköhän syystä ap arkailee kertoa muille jos se kerran on sopivaa. Laita ihmeessä tanssiesitys pystyyn seuraaville lastenkutsuille, niin saat varmaan muidenkin äitien mielipiteet nopeasti ja pyytämättä :-) Ehkä sensaatio on niin suuri, että kaikki ryntäävät ostamaan tangon itselleen...

Vierailija
11/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tu lastenkutsuille, vaikka mitään sopimatonta niissä ei olisikaan. En esim. näyttäisi eräitä kriitikkojen ylistämiä japanilaisia eokuviakaan latenkutsuilla.

Vierailija
12/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoa se varmaan vaatii, mutta tiedän kyllä parempia tapoja pitää kuntoani yllä.

Vierailija
13/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään etä se on käännetty tankotanssiksi (ulkosuomalainen olen).

Ja on kyllä todella vaativaa fyysisesti... Tunnin aluksi opettaja monesti komensikin meidät kiipeämän kattoon ja takaisin viisi kertaa. Korkkarit jalassa! :D

Ei se ole ihan sellaista kiimaista kiehnäystä kuin luulisi, vaan vaatii kuntoa ja harjoittelua. Toisaalta... mies tykkää kyllä katsoa kun harjoittelen. ;)

Käsivarret, selkä ja rintalihakset sinä erityisesti vahvistuu.

Vierailija
14/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että jos kukaan on korvien välissä kotona, vastaus tulee olemaan, että hölmön hommaa. Tai sitten vastaajat ovat juuri tietynlaisen käsikirjallisuuden kuluttajia.

Vierailija
15/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vähän perehtyä asiaan ennen kuin ennakkoluuloineen menee lajin tuomitsemaan.

Vierailija
16/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lä pistää tankopaketin päälle varoitusteksti: ei maalaistolloille tai muille keskustapuolueen kannattajille.

Vierailija
17/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ka vanhanaikaiselta). Kyllä mä ystäväporukassa asian ottaisin puheeksi, ilman muuta! Osa vastauksista täällä heijastelee kyylä tosi kummia asenteita - ehkä ne on tosiaan niitä arvokonservatiivisia keskustalaisia sitten.

Vierailija
18/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä kotonaan kuntoilla miten haluaa...

Mutta miksi pitää olla korkkarit? Se vähän viittaa tuonne strippauspuolelle.

BTW: Borgå, keep on keeping on! Vaikka täällä arvostellaankin sun vitsiesi tasoa. Tällä palstalla on välillä vitsit niin vähissä, että huonotkin vitsit naurattaa. (Ja joskus eritysesti ne).

Vierailija
19/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin mennä tunnille. Välillä olen miehellekin vitsaillut että ois kiva jos kotona ois tanko (jo ennen tätä lajin rantautumista suomeen). Ei varmasti mieskään panis pahakseen. Hyvää treeniä mulle ja miellyttävää katseltavaa miehelle, ei paha. Sauvakävelyäkin harrastavana uskon, että tämä tankotanssi lisäisi viehkeyttä. Miksi aina eroottisuus nähdään pahana? Inhoan itsekin sitä, että seksiä tungetaan joka tuutista ja se liitetään jopa shampooseen, mutta en näe tanssissa mitään pahaa. Tanssi kuin tanssi (tanhua lukuunottamatta) on usein sensuellia.

Vierailija
20/27 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kunniallinen akateeminen naimisissa oleva kolmen lapsen äiti olen.

En kyllä kannata keskustaa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän