Väsyneiden Äitien Kerho
Olisipa sellainen Väsyneiden Äitien Kerho, jonne voisi mennä vähän relaamaan. Lapsille olisi hoito järjestetty eri tilassa ja äidit saisivat keskenään vertailla arjen kurjuutta ja napostella hyvää syötävää. Ja vaikka vähän hierontaa ja manikyyriä vielä kaupan päälle.
Ainoa pääsyvaatimus olisi että kehtaa tunnustaa olevansa väsynyt. Sädekehänsä kiillottajat potkittaisiin kerhosta. Ja se joka sanoisi että "olisi kannattanut miettiä sitä lasten ikäeroa etukäteen" kieriteltäisiin tervassa ja höyhenissä.
T: Kolmen äiti joka on hyvin hyvin väsynyt, ja tietää että on muitakin samassa tilanteessa
Kommentit (10)
jos sais lapsellekkin oikein hoitopaikan erikseen, mä oonkin miettiny että miksi kaikki vauvajumpat ym. on aina vauvat mukana ku ois mukava joskus olla ihan vaan aikuisten seurassa, ja että ei tarvis vetää mitään hikistä jumppaa vaan olla vaan. :) Tällanen kyllä pitäs saada. :)
Koska työssäkäyvät äidit pääsevät seurakuntien päiväkerhoihin mukaan? Seurakunnalla ei ole tarjota muuta kuin kirkonmenot sunnuntaisin klo 10.00, jolloin työläiset pääsisivät eduistaan nauttimaan. Mieluummin nukun siihen aikaan kotona. Tällä paikkakunnalle ei ole edes pyhäkoulua lapsille. Sinne voisin lapset viedä sunnuntaisin ja mennä vaikka itse lenkille siksi aikaa. Mutta kun ei.
Miksi näitä onkin niin vaikea pyörittää arki-iltoina tai viikonloppuisin? Menisittekö ja pelaisitte koronaa muiden äitien kanssa jos voisitte?
mutta just siksi se lastenhoitopaikka pitäs olla ja puhuis ihan vaan p*skaa ja pelais vaikka jotain lautapelii tai lukis jotain lehtee tai ihan mitä vaan mieleen juolahtaa, vaikka nukkuis siellä mammojen kans. :)
siellä sais vaikka jotain hierontaa, ja sais vaikka käydä saunassa, kuuluis jotain rauhoittavaa musiikkia ja lapsetkin ois siinä lähellä jossain leikkihuoneessa. Siis maksaisin mitä vaan sellaisesta.
pitäisi olla tosiaan oma kerho, koska srk:n yms kerhot keräävät magneetin lailla juuri nämä sädekehän kiillottajat. Ja saahan sitä sädekehää toki käydä kiillottamassa, mutta kaipaisin nyt muunlaista ajankulua, kun en jaksa enää jynssätä kotirumban päälle mitään muuta. Ja miksi siellä pitäisi lapsista puhuakaan? Kuka hyväntekijä alkaisi vaikka etsin ystävää- palstan kautta järjestää tällaista? Väsyttää eikä meillä kaikki mene kotona aina kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, sanovat äidit jalkapallokenttien laidoilla ja kerhoissa mitä tahansa.
T: kolmen lapsen äiti joka saa nyt yhden aamupäivän olla vain yhden kanssa....
Mulla on kyllä siinä mielessä hyvin asiat, että olen perustanut kerhon, jossa jokainen saa tunnustaa oman väsymyksensä. Lapset ovat kyllä mukana kerhossa, mutta leikkivät hyvin keskenään ja pienemmille on monta syliä tarjolla ts. pääsee esim vessaan ihan yksin! Kerran viikossa kun saa marmattaa kaikesta, mikä ottaa päähän, niin jaksaa taas kummasti. Välillä teemme kaikkea kivaa pelkästään äitien kesken. Suosittelen muillekin.
ilmoittaudun kerhoon
ei ole ehtinyt synnytyksen jälkeistä masennustakaan potea kiireeltään...
Onko tällasii?