Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v pojallani on adhd,13v pojallani on laaja-alaiset oppimisvaikeudet

Vierailija
27.03.2008 |

haluatko kysyä jotakin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä vain harvinaisen huonosti yhteensopivat geenit?

Vierailija
2/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neuvoisit suhtautumaan äitiin, jonka lapsella epäillään ADHD ja äiti on asiasta kauhuissaan?

Mitä hyvää diagnooseissa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v synnytyksessä tuli hapenpuute ja 10v syynnytys oli vaikea--pitkittynyt (kesti 2vrk),tiedä onko niilläkin yhteyttä asiaan.

Vierailija
4/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörimään.

Vierailija
5/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtua jostain muustakin.

Vierailija:

13v synnytyksessä tuli hapenpuute ja 10v syynnytys oli vaikea--pitkittynyt (kesti 2vrk),tiedä onko niilläkin yhteyttä asiaan.

Vierailija
6/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu ei tee sitä puolestasi,aikamoista taistelua byrokratiaa vastaan.

Kun vanhemmalla pojalla todettiin oppimisvaikeudet se oli tosi kova kolaus,oli jo kolmannella luokalla koulussa ja opettaja vuosi toisensa jälkeen väitti,että kaikki on hyvin,vaikka poika ei tajunnut oppimisesta mitään--hänen asiansa voisi olla paremmin jos olisi heti saanut apua ongelmiinsa,nyt on hyvin negatiivinen asenne kouluun ja alisuoriutuu

Vierailija
7/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäätkö sinä siihen, että lapsiasi pidetään kurittomina ja huonosti kasvatettuina, heille tiuskitaan koulussa ja luokkakaverien vanhemmat ja muut tuntemattomat arvostelevat teitä kasvattajina ääneen naamatusten ja seläntakana?

Minä kestäisin sen, että minua arvostellaan, mutta en sitä, että lapselle tiuskitaan kun lempeämpi ohjaus olisi hedelmällisempää.

Vierailija
8/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on sitten kamala morkkis,meidän poika on myös aika agressiivinen ja hankalia tilanteita koulussa ja kotona on jatkuvasti. Olen joutunut lyhentämään työpäivää,jotta jaksaisin tämän kaiken--on todella raskasta. Pojallani on vaikea adhd

Vierailija
9/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin kumpaa ja onko ollut apua?

Vierailija
10/10 |
27.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika lääkevastainen (tietämättömyyden takia),muuta päättänyt,että kaikki mahdollinen kokeillaan nyt,ettei sitten tarvitse vuosien jälkeen asiaa katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan