Mistä saa edullisimman raskaustestin ja mitenköhän niiden luotettavuus?
Ei ole nyt liikaa rahaa käytettävissä, joten apteekkien testit taitaa olla pois laskuista?
Kommentit (10)
esim. Euromarketeista. Pakkaus on edullisempi kuin halvimmat apteekin testit.
Eli Citymarket, Euromarket, Prisma, Minimani jne.
Ne on liuskatestejä, 2 kpl/paketti ja hinta 3,90-6,90e. MiniManissa on 2kpl/3,90e, mut usein loppu.
Mä olen 3 kertaa testannut markettien liuskatesteillä, ja aina on näyttänyt plussaa!
Joissain kaupoissa testit on kuukautissuojien vieressä/samassa hyllyssä, joissain kondomien kanssa, Minimanissa lastentarvikkeiden hyllyssä ja mikä erikoisinta, Prismassa LUONTAISTUOTEHYLLYSSÄ!
Sen sijaan 2 Apteekin Omaa näytti negaa vielä kun yli viikon oli menkat myöhässä. Ja kyseessä tämä sama raskaus.
kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Eli ovat yhtä luotettavia ja hyviä kuin apteekin testit, ovat vaan halvempia.
Lue vaan kunnolla käyttöohjeet ennen testin tekoa, mä tein vahingossa väärin ekalla kerralla kun luin hätäisesti ohjeet, mutta onneks paketissa oli toinenkin testi jonka tein seuraavana aamuna. Ja positiivisen tuloksen antoi!
Tulehan kertomaan testin tulos! Pidän peukkuja.
Siellä maksaa n. 1 euron kappale, mutta ne tulee aina viiden kappaleen paketeissa eli jos tarttet vaan yhden niin edullisemmin saa marketista.
OT, mutta nykyään on kyllä hyvä kun nuo testit on niin halpoja. Sillon kun olin teini (12 vuotta sitten..) niin testejä sai vaan apteeksista ja maksoi 100 mk yks testi!! 16 euroa! Nykyään saa parilla eurolla tietää, onko raskaana vai ei. Ja noi liuskatestit on tosi helppo käyttää.
Jos sinulla ap on ärrä lähellä, käy sieltä ostamassa RFSU testi, hintaa on 4,90 ja niitä on 2kpl
Aina ovat olleet minulla sekä ystävillä luotettavia.
Kaksi on hyvä ostaa kerralla, itse tein heikon positiivisen ja viikon päästä käytin toisen.
Yleensä ärrä on lähempänä kuin marketit.
Toivottavasti testi näyttää mieleisen tuloksen :)
Itsekkin odottelen millon pääsisi taas testailemaan.
Tästä tulikin mieleen: kuinka nopeasti keskenmenon jälkeen yleensä voi raskautua uudelleen?
Niistä puuttuvat vain hienot kuoret päältä, eli ovat vain sellaisia testiliuskoja.
t. apteekin testillä 3 negaa testannut ja vikalla kerrallla myös Prisman testillä, joka oli + (oli rv.8 menossa...)