Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni toi minulle ihania ruusuja:)

Vierailija
29.11.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan vielä sanoa että mulla on kyllä maailman ihanin mies!!

Vierailija
2/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun pilaat toisen ilon hetken:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on ihana, vaikkei tuokaan yleensä ruusuja. Mä en oo kukkaihmisiä.

Vierailija
4/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitä sille ehdotin... :)

Vierailija
5/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että teillä on hauskaa toisen kustannuksella! Tää palsta on niin kieroja ja kateellisia akkoja täynnä että mitään tänne ei voi kirjottaa etteikö saa jotain vittuilua niskaansa! Ajatelkaa itse jos sinulle tuotaisiin kukkia, miten iloiseksi siitä tulee? Joo joo, vieraissahan sitä aina ukko on käynyt tai jotain muuta sellaista! Aikuistukaa jo ja vaihtakaa levyä! ap

Vierailija
6/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että edes sinulla on sellainen mies, itse voin vain haaveilla että mies edes pusun joskus antaisi tai arvostaisi minua ylipäätään. Hyvä kun osaat antaa arvoa ihanalle eleelle.

Vierailija
7/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin sain joskus tuossa kesällä viimeks. mietin ääneen että mitä pahaa se on tehny. mies pikkaesn loukkaantui ja kysyi että ihanko tosissani olen. no juujuu, en mä tajuu miks se nyt yhtäkkiä tuo mulle kukkia. no kun silloin sattui olemaan meidän hääpäivä. *nolo*

Vierailija
8/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se on sellainen rakkauden osoitus:) ap

Vierailija
9/9 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tuo silloin tällöin kukkia, pienen lahjan tai yllättää muuten...Ihan vain osoittaakseen rakkauttaan ja saadakseen minut hymyilemään. Minäkin lellin vastaavasti miestä pienin jutuin. Eikä tosiaan tarvitse miettiä, mitä pahaa toinen olisi tehnyt kun osoittaa rakkauttaan, sillä se rakkaus näkyy ja tuntuu ja kuuluu meidän arjessa voimakkaasti. On vain luonnollista, että sitä haluaa välillä osoittaa pienin huomionosoituksinkin.

Joillekin nyt tuntuu olevan vaikea tajuta (tai omassa katkeruudessaan ja pettymyksessään hyväksyä), että onnellisia ja rakastuneitakin pareja oikeasti on olemassa. Että joillekin se arki ja parisuhde ja perhe-elämä ei olekaan niin kovin vaikeaa, vaan ihanaa. Että joku voi luottaa kumppaniinsa, eikä kumppani olekaan heittopussi, jota voi joka välissä haukkua ja syyttää jostain, vaan ihana ihminen, joka rikastuttaa elämää ja ilahduttaa olemassaolollaan.

Arvostetaan me meidän ihania miehiä ja yritetään ymmärtää kakerat huomautukset, joiden kohteeksi välillä joutuu vähemmän onnekkaiden taholta.

Terveisin: yksi toinen, jonka mies on maailman ihanin