Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei suostuisi suihinottoon edes vaikka sillä saisi kaikki sodat loppumaan

Vierailija
29.11.2008 |

Kysyin avovaimolta, suostuisiko ottamaan multa suihin edes minuutin, jos kaikki maailman sodat saataisiin loppumaan, karjala takaisin ja taivas maan päälle. mutta ei vaan suostunut, miten näin voi olla, olen epätoivoinen. neuvoja, pliis

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on sitten käsissä pattitilanne neuvotteluissa.

ja että lähdet hakemaan diplomaattisempaa tapausta jostain sinulle oraalista nautintoa tuottamaan.

vaimo voi mennä sillä aikaa seksuaaliterapeutille juttelemaan.

Vierailija
2/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maiden johtajat on niin saatanan idiootteja etteivät voi jossain asiassa antaa periksi että, sota loppuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua imeä munaa niin ei halua. Turha siinä on suositella muualle menemistä.

Vierailija
4/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kokeillut mennä terapeutille juttelemaan estoisuudestasi tai antaa miehesi hakea oraaliseksi muualta jos et sinä kerran kykene estoiltasi?

missä oli omakohtainen kokemus että ei voi suositella muuallle menemistä?

kätsiikö mies kummassakaan vaihtoehdossa (suhinotto muualta tai avovaimo terapiassa)? ei.

kärsiikö mies jos avovaimo jatkaa samlla tyylill? kyllä.

halua imeä munaa niin ei halua. Turha siinä on suositella muualle menemistä.

Vierailija
5/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan oli ihan irrelevantti kysymys, koska ei se lopettaisi sotia, palauttaisi karjalaa eikä taivastakaan maan päälle tulisi.

Vierailija
6/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vaan on väärä muija.

Jos itse tykkäät antaa "kielipeliä" ja muija on mukana, rikä suo sitä sinulle, niin vaihda muija.

Mutta jos tarve on yksipuoleinen, ettet itse anna suuseksiä, niin mene peilin eteen.

Vierailija
7/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan välillä suihin, mutta en suoraan sanottuna tunne mitään intohimoa asiaa kohtaan. Että ei siinä nyt tarvi mitään aikaa varata terapeutille sentään. Toinen tykkää maksalaatikosta ja toinen ei :DDD

Vierailija
8/8 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan hoidat kotityöt ja lapset nukkumaan + hemmottelet vaimoa edes yhden päivän, niin eiköhän suuseksiäkin heltiä. Meillä toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän