Ruvetaanko jo tissutelemaan? Mä en ainakaan jaksa enää odottaa iltaa...
Kommentit (17)
Odotatko sä sitä, että saat juoda alkoholia?
en ole ap
Tulin siis saunasta, laitoin uunin kuumenemaan ja ryyppäsen tässä ton yhen, ku janottaa niin saamaristi. Sitten laitan nakit ja lohkoperunat uuniin ja muu perhe tulee sit suoraan saunasta syömään. Iltasella sitten vähän glögiä ajattelin nautiskella...:)
Eikö teillä ole muuta elämää kun pitää ryypätä?
Sanat JO ja EN JAKSA ODOTTAA ovat aika yksiselitteisiä.
av-palsta ei ole käännös sanoista "absolutistien vittuilu" -palsta ;)
taidanpa avata punkkupullon hyvän illallisen seuraksi...
kippis ja skål, ja oikein mukavaa ja rentouttavaa launatai-iltaa kaikille muillekin!
Ja kyllä, tätä olen odottanut koko päivän. =)
Kippis ja kulaus, siskot!
joka koittaa sitkutella jouluun asti muutamalla viikonloppukaljalla, mutta sitten ollaankin loppuvuosi kännissä. Tai sitten ei.
Vetäskää tiukkapipot hattu silmillenne ja antakaa ihmisten keskustella ja nautia viikonlopusta.
t. yks kolmas dokuäiti
Kyllä se nyt viikonlopussa pari satsia pitää jaksaa kaupasta kantaa. =))
T. 10
Pakko myöntää, että kerran, pari vuodessa (kun lapset on jossain poissa) on tosi mukavaa ja rentouttavaa viettää iltaa tietokoneen ääressä, kuunnella hyvää musiikkia, katsella videoita ja chättäillä siinä samalla yömyöhään muiden tissuttelijoiden kanssa!
lauantai-illasta ja vapaasta.
Raivasin muuten keittiötä. Sanoin tuossa alussa, etten aio siivota.
Aloin kuitenkin setviä sitä roinaa ja vanhoja koulun infoja... viime vuodelta.
Kerään keittiön yhteen nurkkaan kaikki infot koulusta sun muut roinat.
Pitäisi tehdä vielä kunnon pesu taustakaakeleille ja keittiötasolle.
Kerrankin on puhtaana roinasta.
HYVÄ MINÄ!
Kerrankin sain aikaiseksi.
ja sipsipussi ja lapsi on hoidossa, ihana vapaa ilta, mmmmm.... Pitkästä aikaa, en kyllä nyt hirveesti innosta kalja/siideri, mutta otetaan kulaukset. :)
kummasteltiin sitä, että joku odottaa iltaa ja alkoholia niin paljon, että haluaa ilmoittaa malttamattomuudestaan internetin keskustelupalstalla. Mikäli palstalla joku mies kertoisi, ettei meinaa jaksaa odottaa iltaan asti, että pääsee korkkaamaan pullon, niin naiset olisivat yhtenä rintamana paheksumassa moista moukkaa. Lähetättekö myös kavereillenne ja sukulaisillene tekstiviestejä, että ette millään jaksa odottaa iltaan asti, joten taidattepa aloittaa tissuttelun jo päivällä?
vuokrarahoilla :( minä raskaana ja paha olo. Pitäkäähän hauskaa munki puolesta.
näistä muista aiheista mistä täällä turistaan? Käsikakkaamisista ja potenssiongelmista. En ehkä aivan ekana
kummasteltiin sitä, että joku odottaa iltaa ja alkoholia niin paljon, että haluaa ilmoittaa malttamattomuudestaan internetin keskustelupalstalla. Mikäli palstalla joku mies kertoisi, ettei meinaa jaksaa odottaa iltaan asti, että pääsee korkkaamaan pullon, niin naiset olisivat yhtenä rintamana paheksumassa moista moukkaa. Lähetättekö myös kavereillenne ja sukulaisillene tekstiviestejä, että ette millään jaksa odottaa iltaan asti, joten taidattepa aloittaa tissuttelun jo päivällä?
Mulle iskee aina hirvee nikkarointivimma pienessä känässä. Ihmeen hienoa jälkeä olen onnistunut saamaan aikaiseksi, ihme kumma. Tänä iltana mulla on lapsi mummolla. Itselleni olen varannut viisi siideriä ja suolapähkinöitä. Jossain vaiheessa iskee varmaan taas siivous/nikkarointi-innostus (:
Kylmää valkkaa lasissa ja lapset isänsä luona.
En aio siivota vaikka pitäisi.