Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa epämuodollisiin häihin (ei kirkkoa, vaan illalla ravintolaan)

Vierailija
26.03.2008 |

kesällä valkoisen housupuvun jos laitan värikkään paidan, laukun ja kengät?

Kyseessä siis nuori pariskunta ja kaveripiirin pukukoodittomat kekkerit ravintolassa illalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeintä olisi kuitenkin aina ajatella että vieras ei saa varastaa morsiamen päivää. Eli kysy kautta rantain millainen puku hänellä on. Jos hänellä on valkoinen hääpuku niin no worries. Jos hänellä on erivärinen hääpuku niin valkoinen vieraalla ei oikein... ja jos hänellä ei ole ollenkaan hääpukua niin... joku luulee sinua morsiameksi, paha juttu. Kävi minulle kerran samanlaisissa epämuodollisissa ravintolahäissä, morsiamella ei ollenkaan hääpukua ja minä juhlavaatteessa. Noloa.

Vierailija
2/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällähän niitä vaihtoehtoja illanviettoasuisi on vaikka kuinka paljon, jos ei ole pakko olla juhla-asua. Esim. joku iltamenoon sopiva mekko, jota voisi sitten pitää pitkin kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö usein epämuodollisiin illanviettoihin housupuvussa?! Ja tuo valkoinen väri on toinen juttu: Olisi tosi paha moka, jos olisit ainoa valkoisiin pukeutunut nainen häissä..! Ja tuskin se morsian siitäkään ilahtuisi, jos olisit se toinen...

Vierailija
4/4 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ystäväni häissä valkoinen kotelomekko ja semmoinen ohut vaaleanvioletti huivi harteilla. Ei siis mikään " ylijuhlava" , minua ei varmasti olisi morsiammeksi luullut. :) Mutta siis olenko voinut vahingossa loukata ystävääni tällä puvulla? Morsiammella oli puku harmaata silkkiä, jossa päällä valkoinen pitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän