miksi lasten talvihaalarien pitää olla niin kirjavia! miksei voi olla tyylikkään yksivärisiä!
esim reima, kauhean värisiä ja kuosisia. itse haluaisin löytää yksivärisen
Kommentit (5)
Ticket to Heavenilta, Minymolta, Molo Kidsiltä, Ver de Terreltä jne. Yleensäkin tanskalaisilta merkeiltä, joita kaikkia myydään suomalaisissa verkkokaupoissa. Meillä ei muuta kuin yksivärisiä olekaan.
Mua ällöttää, kun kaikki tuuppaavat markkinoille samaan aikaan kauden "trendivärejä". Mutta varmaan monet tykkää.
Mun mielestä Reimalla oli kyllä jotain melko yksivärisiä, vain yhdellä tehostevärillä, olisko väri ollut Stockan myyjän mukaan "muta".
Moni haluaa pukea lapsensa just niihin monivärisiin reimateceihin. ainakin legolla on sellainen ihana ruskea melko yksivärinen haalari jota mä haluaisin ostaa lapselleni seuraavaksi haalariksi
Merinovillavuorella.. Tosi kaunis tummansininen se "poikaväri" tänä vuonna...Ei mikään turkoosi!
Ticketillä on yksivärisiä haalareita. Melko hintavia, mutta laadukkaita ja tyylikkäitä!