Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi lasten talvihaalarien pitää olla niin kirjavia! miksei voi olla tyylikkään yksivärisiä!

Vierailija
29.11.2008 |

esim reima, kauhean värisiä ja kuosisia. itse haluaisin löytää yksivärisen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketillä on yksivärisiä haalareita. Melko hintavia, mutta laadukkaita ja tyylikkäitä!

Vierailija
2/5 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket to Heavenilta, Minymolta, Molo Kidsiltä, Ver de Terreltä jne. Yleensäkin tanskalaisilta merkeiltä, joita kaikkia myydään suomalaisissa verkkokaupoissa. Meillä ei muuta kuin yksivärisiä olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää, kun kaikki tuuppaavat markkinoille samaan aikaan kauden "trendivärejä". Mutta varmaan monet tykkää.

Mun mielestä Reimalla oli kyllä jotain melko yksivärisiä, vain yhdellä tehostevärillä, olisko väri ollut Stockan myyjän mukaan "muta".

Vierailija
4/5 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa pukea lapsensa just niihin monivärisiin reimateceihin. ainakin legolla on sellainen ihana ruskea melko yksivärinen haalari jota mä haluaisin ostaa lapselleni seuraavaksi haalariksi

Vierailija
5/5 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillavuorella.. Tosi kaunis tummansininen se "poikaväri" tänä vuonna...Ei mikään turkoosi!