Onko joku teistä päässyt Sampopankkiin tänään?
yritin aamulla, päivällä ja nyt olen yrittänyt ainakin 20min. Ei pääse. Kotimatkalla kävin automaatilla, mutta en saanut rahaa, tapahtuma hylätty. Uskaltaako sitä lähteä kauppaan ostoksille, toimiiko se kortti edes kassalla?
Kommentit (12)
kävin kaupassa ja lääkärissä 11-12 aikoihin..maksoin kortilla..samoin iltapäivällä maksoin laskuja ja onnistui kyllä...
aika paha, jos ei saa edes kortilla maksettua. onneksi nostin eilen käteistä.
Ainakin Iltasanomissa kerrotaan, että vain sillä on ollut maksu- ja nosto-ongelmia.
visa electron ei toiminut klo 15 aikoihin kaupassa. Onneksi oli osuuspankin kortti mukana. Taitaa sampon asiakkuus päättyä tähän...
automaatissa ei toimi, tulee vaan viesti " tietoa ei saatavilla" tmv. =o
Kaupassa pystyi kuitenkin maksamaan ihan normaalisti.
Pitänee käydä pankissa paikanpäällä jos ei huomennakaan kortti toimi automaateissa. Ei varmaan kaikissa kaupoissakaan toimi kun jotkut velottaa heti tililtä eikä vasta parin päivän päästä.
mulla on tavallinen pankkikortti, ja sillä ei tosiaan saanut rahaa automaatista, kauppaan en uskaltanut mennä kokeilemaan.
javarunin asennuksen jälkeen, tuossa seitsemän aikaan, ja visa electron on mulla kyllä toiminut normaalisti koko päivän (maksoin sillä ensin n. klo 11 ja sitten tuossa tunti sitten) Ja sammosta siis puhun minäkin. Voisko olla jotain alueellista vikaa automaateissa/korttimaksuissa?
yhteinen tili
kumma juttu melläkin tänään
nettipankki ei toiminut pankissakaan-kävin hakemassa neuvoa
Oikeastaan koitin mennä ihan huvikseni, kun minulla on tuolla vain vähän rahastoja, joiden annan olla tuolla muutenkin rauhassa.
mä en pääse töihin, kun ei saa autoon bensaa. Viisi lastakin pitäisi ruokkia ja millä sitä ostaa, kun mikään kortti ei toimi.
Oli tosi kiva jättää tänään ostokset kauppaan kun ei kortti kelvannut eikä rahaa saanut nostettua automaatilta, enkä pystynyt maksamaan laskuja.. :(