Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku teistä päässyt Sampopankkiin tänään?

Vierailija
25.03.2008 |

yritin aamulla, päivällä ja nyt olen yrittänyt ainakin 20min. Ei pääse. Kotimatkalla kävin automaatilla, mutta en saanut rahaa, tapahtuma hylätty. Uskaltaako sitä lähteä kauppaan ostoksille, toimiiko se kortti edes kassalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kiva jättää tänään ostokset kauppaan kun ei kortti kelvannut eikä rahaa saanut nostettua automaatilta, enkä pystynyt maksamaan laskuja.. :(

Vierailija
2/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kaupassa ja lääkärissä 11-12 aikoihin..maksoin kortilla..samoin iltapäivällä maksoin laskuja ja onnistui kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paha, jos ei saa edes kortilla maksettua. onneksi nostin eilen käteistä.

Vierailija
4/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Iltasanomissa kerrotaan, että vain sillä on ollut maksu- ja nosto-ongelmia.

Vierailija
5/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

visa electron ei toiminut klo 15 aikoihin kaupassa. Onneksi oli osuuspankin kortti mukana. Taitaa sampon asiakkuus päättyä tähän...

Vierailija
6/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaatissa ei toimi, tulee vaan viesti " tietoa ei saatavilla" tmv. =o

Kaupassa pystyi kuitenkin maksamaan ihan normaalisti.

Pitänee käydä pankissa paikanpäällä jos ei huomennakaan kortti toimi automaateissa. Ei varmaan kaikissa kaupoissakaan toimi kun jotkut velottaa heti tililtä eikä vasta parin päivän päästä.

Vierailija
7/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tavallinen pankkikortti, ja sillä ei tosiaan saanut rahaa automaatista, kauppaan en uskaltanut mennä kokeilemaan.

Vierailija
8/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa en ole koittanut nostaa, koska en nosta sitä ikinä muutenkaan.

Vierailija
9/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

javarunin asennuksen jälkeen, tuossa seitsemän aikaan, ja visa electron on mulla kyllä toiminut normaalisti koko päivän (maksoin sillä ensin n. klo 11 ja sitten tuossa tunti sitten) Ja sammosta siis puhun minäkin. Voisko olla jotain alueellista vikaa automaateissa/korttimaksuissa?

Vierailija
10/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen tili

kumma juttu melläkin tänään

nettipankki ei toiminut pankissakaan-kävin hakemassa neuvoa

Vierailija
11/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koitin mennä ihan huvikseni, kun minulla on tuolla vain vähän rahastoja, joiden annan olla tuolla muutenkin rauhassa.

Vierailija
12/12 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en pääse töihin, kun ei saa autoon bensaa. Viisi lastakin pitäisi ruokkia ja millä sitä ostaa, kun mikään kortti ei toimi.