Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilokeijuille!

29.11.2008 |

Heippa!

Ajattelin itse pitää vähän taukoa täällä käymisessä,kun se meinaa nyt aina unohtua kun on kotosalla kiireitä ja motivaatiokin on ollut hakosessa ja jonkin aikaa..

Voitte jatkaa jku muu listausta jos haluatte..jos se ei ota onnistuakseen, niin itse ajattelin aloittaa uusiksi tuossa tammikuun alussa.

Voin ottaa kopion tosta tän hetkisestä listasta ja alotettas sit vähän niinku uudestaa niiden kans ketä kiinnostaa..?? Vaik jollain eri nimel..tai niin mä ainakin ajattelin tehdä. Kun tolla listalla on tälläkin hetkellä vain muutama ketkä käy aktiivisesti palstalla...jos tammikuussa olisi vähän enemmän porukkaa mukana ku on joulu takana ja kesä tulossa =)

Mutta hyvää joulun odotusaikaa! =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on jäänyt motivaatio kadoksiin jouluherkkujen tulviessa joka paikassa vastaan... Ja painon junnatessa samassa 67,1-67,8 kilossa. Miehelle kun sanoin laihtuneeni 3 kg tokaisi ettei kyllä yhtään huomaa... En kyllä huomaa itsekään, mutta eipä tuo paljon motivaatiota nostanutkaan. Odotan uutta innostusta tammikuulle! Joten messissä ollaan jahka saadaan vuosi vaihdettua :-)

Vierailija
2/3 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin homma on heikoilla jäillä, ja joulu tosiaan vain pahentaa tilannetta.

Kokoonnutaan uudelleen tammikuussa, on varmasti motivaatio kohdallaan, kun kevät alkaa lähestyä.

Mukavaa joulunodotusta kaikille ja syödään nyt kuitenkin maltillisesti, ettei tarvitse ihan kauheasti keväällä pudottaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nähdään" sitten tammikuussa taas uudella innolla! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi