Miten eroon on/off suhteesta.
Olen tapaillut erästä miestä pitempään, eikä siis asuta yhdessä. Olen monta kertaa mielessäni päättänyt lopettaa suhteen ja sanonut miehelle ettei kannata jatkaa, koska en rakasta tätä tarpeeksi. Mies kuitenkin sanoo rakastavansa minua ja suostun sitten taas tapaamisiin tauon jälkeen. En osaa olla jämäkkä vaan odotan jotenkin mieheltä lupaa päättää seurustelu. Välillä meillä menee hyvin, mutta välillä tilanne ahdistaa minua.
En pidä miestä oikein terveenä, kun tuntuu että koittaa väkisin roikkua minussa. Itse taasolen jotenkin ylikiltti, enkä halua pahoittaa toisen mieltä.
Kommentit (4)
MISTÄHÄN se mies voisi tietää, ettet oikeasti halua olla tämän kanssa, jos et kerran ole sitä sanonut..? Ei se ressu mikään ajatustenlukija ole, ja jos kuitenkin näytät vihreetä valoa, niin mistä hitosta pitäis päätellä ettet ole tosissasi?! Reilu peli, jos ei kerta kiinnosta niin SANO!! Veemäistä tuhlata toisen aikaa ja ylläpitää turhaa toivoa. Musta ei ole tervettä esittää seurustelevansa, jos ei oikeasti halua... jos mies pahottais mielensä nyt, niin luuletko että se jotenki pidemmällä aikavälillä muuttuis..? Mieti!!!
Olen kertonut monesti, ettei tässä ole mitään järkeä, mutta mies haluaa vaan jatkaa.
Sinähän se siinä huopaat ja soudat, mies on oman kantansa ilmoittanut. Tee päätös, hyvä nainen!!!
Olen monta kertaa sanonut suoraan, etten halua enää tavata. Mutta pitää ensi kerralla jämäkästi kieltäytyä, kun mies taas soittelee ja haluaa nähdä.
Olen kertonut monesti, ettei tässä ole mitään järkeä, mutta mies haluaa vaan jatkaa.