Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä se "octoberfest-mekko" olikaan nimeltään?

Vierailija
13.10.2014 |

Ei tule millään mieleen kuin drill ja se se ei ole:)

Kommentit (472)

Vierailija
121/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tarkkuutta nyt näihin vaateasioihin. Aloittaja kysyi ocboberfest-mekosta. Täällä ehdotellaan Dirndliä, joka on siis Oktoberfest-mekko. Tuo octoberfest lienee jotain jenkkilän meininkejä.

Vierailija
122/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas homahtavaa festailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen väärin muista, niin se on Dirndl.

Vierailija
124/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Googlelta. 

Vierailija
125/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy Googlelta. 

Yleensä täällä joku tietää.

Vierailija
126/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate jossa tissit kivasti esillä 🤗

Vierailija
127/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tarkkuutta nyt näihin vaateasioihin. Aloittaja kysyi ocboberfest-mekosta. Täällä ehdotellaan Dirndliä, joka on siis Oktoberfest-mekko. Tuo octoberfest lienee jotain jenkkilän meininkejä.

joo, vuoden 2014 varmaan on tätä lukemassa. 

hohhoijaa... 

Vierailija
128/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se on Dirndl. Ihme ettei kukaan ole viidessä vuodessa tiennyt. 

Vierailija
129/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla dirndl? En ole varma kyllä. Tietääkö joku muu paremmin?

Vierailija
130/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se olla dirndl? En ole varma kyllä. Tietääkö joku muu paremmin?

En usko, että on, mutta mulla olisi mielikuva sellaisesta kuin dirndl. Tai sitten dirndl. Jompsin kumpsin. 

Vierailija
131/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku Vantaalla asuva tehdä minulle dirnldlin? Harrastan ländleriä ja schlageria, ja tarvitsisin oman dirndl-puvun, koska en halua vuokrata. Koko 36-52. Eikö kukaan voi ommella minulle dirnldiä Vantaalla? Voin maksaa kankaat ja lisäksi 100€.

Vierailija
132/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, luin koko ketjun😂

Vierailija
133/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku Vantaalla asuva tehdä minulle dirnldlin? Harrastan ländleriä ja schlageria, ja tarvitsisin oman dirndl-puvun, koska en halua vuokrata. Koko 36-52. Eikö kukaan voi ommella minulle dirnldiä Vantaalla? Voin maksaa kankaat ja lisäksi 100€.

Dirnld on saksalaisten kansallispuku. Käytöksen kultaisen kirjan mukaan vieraiden kansojen kansallispukuja ei saa käyttää. Toki jos sinulla on riittävän vahvat siteet Saksaan, olet esim. puoliksi saksalainen, voi dirnldin käyttäminen tulla kyseeseen.

Vierailija
134/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dirnld on saksalaisten kansallispuku. Käytöksen kultaisen kirjan mukaan vieraiden kansojen kansallispukuja ei saa käyttää. Toki jos sinulla on riittävän vahvat siteet Saksaan, olet esim. puoliksi saksalainen, voi dirnldin käyttäminen tulla kyseeseen.

Et nyt ymmärrä, hän toivoo löytävänsä jonkun Vantaalta, joka voisi ommella hänelle dirndlin, hän on valmis maksamaan kankaat ja vielä satasen päälle. Luulisi jonkun löytyvän, joka voisi hänelle dirndlin ommella noilla ehdoilla. Voisitko sinä? 

Vierailija
135/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan saksalaista kansantanssia ländleriä ja haluan oman dirndlin, en halua vuokrata. Koko 52-56. Voiko joku ommella Vantaalla dirndlin?

Vierailija
136/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan saksalaista kansantanssia ländleriä ja haluan oman dirndlin, en halua vuokrata. Koko 52-56. Voiko joku ommella Vantaalla dirndlin?

Monellako tuopilla haluat pukusi? Kuinka monta pystyt pitämään näpeissäsi yhtä aikaa? Vähintään neljä litran täyttä tuoppia/käsi pitäisi pystyä tanssiessaankin pitämään, muuten ei ole dirndlin arvoinen. Eikö tässä nimenomaan dirndleistä puhuta? 

Vierailija
137/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, täällä palstalla saa kyllä aina menettää uskonsa ihmiskuntaan. Onko pakko aina kiusata muita, on se vaan niin vaikeaa olla asiallinen! AP, jos vielä olet täällä etkä ole löytänyt vastausta, niin älä välitä noista kaikista trolleista joita täällä pyörii, kun eivät vaan millään voi asiallista vastausta antaa. Oikeastihan sen mekon nimi on dirndl. Toivottavasti olin avuksi!

Vierailija
138/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirndl.

Vierailija
139/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirndl

Vierailija
140/472 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, täällä palstalla saa kyllä aina menettää uskonsa ihmiskuntaan. Onko pakko aina kiusata muita, on se vaan niin vaikeaa olla asiallinen! AP, jos vielä olet täällä etkä ole löytänyt vastausta, niin älä välitä noista kaikista trolleista joita täällä pyörii, kun eivät vaan millään voi asiallista vastausta antaa. Oikeastihan sen mekon nimi on dirndl. Toivottavasti olin avuksi!

ketju vuodelta 2014 joten ap. tuskin kiittää