Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen omasta mielestäni läski, mutta mies on jatkuvasti perseessä kiinni ja käy ihan kuumana. Miten tämä on mahdollista?

Vierailija
24.03.2008 |

Minunhan kuuluisi vihata itseäni ja laihduttaa ankarasti!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne sen tulit sitten kertomaan että olet omasta mielestäsi läski ja äijä käy kuumana. Pillu se on pulullakin.

Vierailija
2/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes tykkää läskeistä, onhan niitä sellaisia miehiä aika paljonkin, mikäs ihme se nyt on, joidenkin miehet vastaavasti sitten solvaa vaimojaan niistä läskeistä. Läski on läski, parempi se on että oma mies edes tykkää eikä solvaa eikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan nähnyt 4d laatudokkarin jossa miehet palvoivat läskejä naisiaan...

Vierailija
4/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän kelpaavat vain mallit.

Vierailija
5/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvi vakuuttaa, uskomme kyllä, on ne dokkarit aiheesta nähty ja tiedän että on monia mieheiä jotka saa kicksejä lihavuudesta.

Vierailija
6/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko malli yhtä kuin luurangonlaiha?? Avaa silmäs

Vierailija
7/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poimujen väliin on kiva nusasta. Oikeasti, googlaa vaikka niin todella jotkut ukot syöttää naisiaan että olis mahdollisimma lihavia,

eri asia sitten mitä se kertoo naisen itsearvostuksesta että haluaa objektiksi, että tietää kelpaavansa juuri niiden läskien takia..

Vierailija
8/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot että olet omasta mielestäsi läski, uskon että olet myös muidenkin mielestä läski!

Vierailija
9/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä mieltä olette, taidatte itse olla naimisissa miehen kanssa, joka nuivasti sanoo joka viikko " ethän vaan ole lihonut" ...

Vierailija
10/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 165 cm/55 kg

Häpee ittees..

Vierailija
11/11 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm 55kg....

Minä olen OIKEASTI ylipainoinen,olen 167cmja painan 30kiloa enemmän kuin sinä!!!!!! Ja minunkin mieheni on koko ajan peffassa kiinni ja käy todella kuumana jne. Ja niin muuten moni muukin mies =o)

Tottapuhuen en missään tapauksessa haluaisi olla noin kevyt,mutta toki 15-20kg olen pudottamassa, missä pirun vaiheessa nämä pääsivätkään tulemaan,,,

Jaolen toki oikeasti lihava, mutta mutta, työterveyslääkäri käskikolmesti nousemaan puntarille ennenkuin uskoi painoni. Liikun päiväkaudet työssäni jalisäksimuuteniin paljon. Lihaksia siis löytyy ja nehän painaa. Ja olen kovassa kunnossa. Mutta siis myös läskiä löytyy ja itseä ärsyttää.

Mutta eiköhän nuo sinun mittasi nyt kuitenkin ihan oikeasti ole melkein ennemmin ali-kuin ylipainoiset...

Siis sitä vaan tällä vuodatuksellani meinaan,ettei se vaakakuitenkaan ole ollenkaan hyvämittari,mittanauha ja peiliparhaat. Itse käytän tuota vaakaanyt tämän projektini aikana vaan lyhyen aikavälin mutosten tarkkailuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme