Miehet valitsee mieluummin lihavan persjalkaisen naisen kuin pitkän laiheliinin
Ei monenkaan miehen itsetunto kestä näyttäytyä julkisesti 180cm naisen kanssa
Kommentit (14)
Luulin ihan, että voimakkaasta luonteestani. Tai suomalaismiesten nyhveröydestä (ei vaan saa sanaa suustaan, vaikka kiinnostaisikin).
Nyt kyllä on mies, joka on noin sentin lyhyempikin. Oikein sopiva pituusero vaakamamboon. :P
näyttävällä tarkoitan muutakin kun kokoa, olen erittäin kaunis. Mutta suomalaiset miehet haluavat vaan yhden illan seuraa, aviomiehenä mulla olikin turkkilainen mies.
Suomalaisilla miehillä on huono itsetunto, haluavat pienen naisen.
Vierailija:
näyttävällä tarkoitan muutakin kun kokoa, olen erittäin kaunis. Mutta suomalaiset miehet haluavat vaan yhden illan seuraa, aviomiehenä mulla olikin turkkilainen mies.
Suomalaisilla miehillä on huono itsetunto, haluavat pienen naisen.
Mites mä olen aina löytänyt kumppaneita hoikkana ja isorintaisena, hoikkana ja hieman pienempi rintaisena(16-18v.), nyt isona ja isorintaisena ja joskus joka ylilihavana ja läskirintaisena? Hmm. Aina on miehiä ollut.
Mies ottaa mieluiten naisen jolla on aivot! Anteeksi vaan.
Olet varmaan jostain perähikiältä mistä ei löydy kun niitä persjalkasia (+ylipainosia)! Kiusa se on pienikin kiusa, älä hermostu.
Mutta mun ystäväpiirin miehet kyllä ottaa mieluumin sen pitkän ja laihan kun sen lihavan, mutta ehkä siellä perähikiällä on eri muoti kun täällä nousukas-Espoossa.
En kyllä näe mitään vikaa niissä persjalkasissakaan, minkäs sitä nainen jaloilleen voi (painolle kyllä voi, mutta sen sitten eri juttu).
Ärsyttää kun taas kyykytetään naisia ulkonäön perusteella!
T. Kaunis ja pitkäjalkainen espoolainen
Taisin vaan olla niin kova luu. Olen kyllä edelleen. Lampaat tuntuvat menevän paremmin kaupaksi kuin vähän kipakammat, jotka eivät ihan joka kompromissiin taivu. Ei sillä aivojen kanssa ole tekemistä. Ennemmin päinvastoin, että lampaat eivät ajattele itse, vaan menevät massan tai pomon mukana.
Vierailija:
Mies ottaa mieluiten naisen jolla on aivot! Anteeksi vaan.
Ihanko ottavat naisen kun naisen vaan sen perusteella kun se on pitkä ja laiha? Ja te todella otatte noin fiksuja miehiä kumppaneiksenne? :O Joo no kertoo teidänkin äö:nne... :D
ulkonäön perusteella! Mites muuten?
Itsekin sain varakkaan miehen kun olen pitkä ja hottis!
T. 9
Miehet eivät valitse mitään.
Naiset valitsevat, miehet ottavat kenet saavat.
Naiset tähyävät korkealle, miehet eivät halua menettää kasvojaan ja hoitavat tilanteet varman päälle.
Jos mies ottaa lihavan ja ruman naisen, mies on fiksu ja syvällinen.
Jos mies ottaa hoikan ja kauniin naisen, mies on pinnallinen idiootti...
Aika surullista, että lihavat perustelevat ylipainoaan miesten suosiolla. Oletteko lihavia vain siksi, että saisitte miehiltä huomiota? Se tuntuu olevan ainoa " puolustus" lihavilla omiin liikakiloihinsa.
Joten miksi ei lihavat voi vastata näihin viesteihin. Kun niihin vastataan niin heti kirjoitetaan että lässynlää ja lihavat taas puolustautuu. vetäkää pullaa ja rauhoittukaa jne. Herranjestas, eikö ihminen saa vastata toisen mielipiteeseen/kysymykseen ilman että heti aletaan huutamaan että tuo puolustautuu ja selittää? Miten voi vastata ilman että " selittää" ?
Pakkohan sitä on jotenkin kertoa että lihavillakin riittää vientiä. Kyllähän monet hoikat ja rumatkin perustelevat miesten saantia kauniilla kropalla ja rumat naiset sillä luonteella ja ehkä hoikalla rungollaan! Miksei lihavat voi sanoa mitään?
Lihavat eivät saa miesten huomiota lihavuudella eikä hoikat hoikkuudella. Miehet kiinnittävät huomiota paljon enemmän kasvoihin, naisen olemukseen, miten kroppansa kantaa, miten käyttäytyy tai itseään esille.
Aika surullista, että lihavat perustelevat ylipainoaan miesten suosiolla. Oletteko lihavia vain siksi, että saisitte miehiltä huomiota? Se tuntuu olevan ainoa " puolustus" lihavilla omiin liikakiloihinsa
a niin se on pervoa ja sairasta? Eikös tämä ole aika erikoista?
...