voiko olla nega? selkeä punainen roskishaamuviiva
testiajan jälkeen ilmestyi aivan selvän plussan näköinen punainen viiva testiin, voisko silti olla plussa? Näkyy edelleenkin selvääkin selvemmin...
Kommentit (2)
mikähän testi se oli ja kuinka kauan testiajan jälkeen viiva ilmestyi? Mikä kp/dpo on kun testasit?
Mulle tuli tosin plussa noin, toivotaan että sulle kävi samoin :)
Eli, Acon Early Detectionin herkällä (10) testasin kp27/26-30, dpo oli varmaan 12, niin ihan puhdas nega, siiten 2,5h (kyllä vaan) päästä katsoin kasettia ja ta-daa, siihen oli tullut vaaleanpunainen viiva :) RFSUn liuskalla sain samana päivänä vielä negan, seuraavana päivänä testasin uudelleen tuolla Aconilla ja viiva ilmestyi ihan testiajan puitteissa...
Kysyin samaa täällä silloin, ja moni kertoi että valitettavasti tuo Acon antaa noita vääriä plussia eli roskishaamuja ja viivanpaikkoja jotka tarkoittavat negaa, no mulla kuitenkin onneksi tarkoitti plussaa :)
Testaa huomenna uudelleen samalla tai jos et nyt tehnyt herkällä testillä niin tee huomenna joku herkempi ja koita uudestaan, mutta ei tuo siis välttämättä ole nega jos ei tosin välttämättä plussakaan, on tää testaaminen viheliäistä puuhaa eiks vaan ;)
amber rv5+
Niin ja tuliko paljonkin testiajan jälkeen? Itsellä on useampikin testi näyttänyt ns.roskishaamuja tarkoittamatta raskautta. Esim Aconin kasettitestissä näkyy parin tunnin päästä itselläni aina toinen himmeä värillinen viiva.
MUTTA, juuri tämän takia olen lueskellut vanhoja viestiketjuja aiheesta ja kyllä joillakin on tarkoittanut raskautta!
Peukutuksia :)