Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
KUNTOKUURILAISET, missä olette?
09.05.2008 |
Mitä teille kuuluu?
Minulla meni vapun aikaan syöty'ä kaikenlaista herkkua, enkä oikein ole jaksanut tsempata. Viime kierrossa tsemppasin tosissaan eikä tärpännyt, joten nyt ei oikein nappaa tämä kuntokuureilu. Yritystä ollut (vauva-) jo 9kk, joten tympii. Oviksen aikaan olen kyllä yrittänyt syödä terveellisesti, että jos edes vähän auttaisi.
Kirjoitelkaas muutkin vapun jälkeisi'ä kuulumisia: :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Olen itsekkin jo vähän huolissani katsellut minne kaikki remppajengiläiset on hävinnyt =)
Mulla on lenkkeily nyt ollut jäähyllä, koska pihahommat on työllistäneet tosi paljon ja iltaisin ei enää ehdi lenkille. Tosin onhan sekin jo hyvää liikuntaa kun heiluu jos jonkimoisissa hommissa tuolla puutarhassa. Ruokavalio on näköjään repsahtanut ja herkkuja tulee taas syötyä enemmän. Mulle ei kans tuottanut tuo tiukka kuuri tuloksia juurikaan (ainakaan sitä toivottua plussaa). Siks vähän tuntuu turhalta.
Höh.. Just kirjotin hirveen sepostuksen lääkärillä vierailustani ja se yhtäkkiä katos jonnekin. Outoa.. No, mutta nyt ollaan odottelukannalla täällä ja tähän kiertoon ei siis hirveesti panostusta ole tullut. Hyvä näin. Ei ole suuremmin stressannutkaan tää vauva-asia kun sai sen lääkäriasian hoitoon ja verikokeet otettua.
Irish