Rehelliseti: mitä ajattelet pariskunnasta, jossa vaimo on päästänyt itsensä lihomaan
ylipainoikseksi seurusteluajoilta ja mies on pysynyt samanlaisena painoltaan? Minulle tulee mieleen, että mies raukka haluaisi varmaan hoikan vaimonsa takaisin
Kommentit (4)
Häpeän itseäni. Miehelläkin paino nousi, mutta hän sai sen myös laskemaan. Minä en, minä joka itse halveksin ylipainoisia vielä 10v sitten :((
Eli pystyy todennäköisesti harrastamaan jotain säännöllistä liikuntaa, mutta ei tee liikunnan harrastamista yhtä helpoksi vaimolle. Eli vaimo on sitten jo luovuttanut, että mies päästäisi hänet lenkille.
Tiedän, ettei se ole noin yksioikoista. Mutta tällainen ajatus on joskus tullut, enkä ole siitä vielä luopunutkaan.
että mitä ajattelet pariskunnasta, jossa mies on päästänyt itsensä lihomaan? Meitä on moneen junaan. Tulee itelle mieleen, että vaimo reppana haluaisi varmaan sen nuoren komistuksen, jonka kanssa meni aikoinaan naimisiin.
Siis ihan tosi, rakkaus kestää liikakilotkin! Ja ei ole omaa lehmää ojassa, olen normaalipainoinen =)