Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampukaa mut. Jätin tänään 2- ja 4-vuotiaat lapset keskenään autoon.

Vierailija
28.11.2008 |

Kävin hakemassa postista paketin. Auto oli postin edessä niin, että näin koko ajan auton. Minulla meni ehkä 2min. En vaan millään jaksanut irroitella lapsia turvaistuimista ja heti hetken päästä laittaa takaisin, kun se on niin työlästä ja toinen lapsi aina temppuilee istuimeen laittaessa. Lapsilla oli odotusaika hauskaa, kauhea naurunkiherrys oli kun palasin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on kauheeta....

Vierailija
2/8 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tuo niin pahaa tehnyt ... kerran teki pahaa kun näin nuorenparin vauvan kanssa ja heidän mukanaan oli vielä naisen kaveri. He jättivät vauvan autoon ja lähtivät kaikki 3 Seinäjoen cittariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut karkasivat ja lapsi hukkui järveen.

Äiti oli vieressä ja lapsi jäi auton alle.

Lapsi hukkui kotilampeen.

Lapsi paloi autoon.

Kaikissa kyse huolimattomuudesta ja välinpitämättömyydestä!

Ap, leikit vakavalla asialla!

Vierailija
4/8 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että jättivät reilu yks vuotiaan muksun nukkumaan autoon "ku ei se koskaan herää kesken unien" ja lähtivät koeajamaan toista autoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän aina kun käyn kaupassa. Siis lähikaupassa, menee n. 5 min. Eilen hain miehen töistä kun oli sairastunut. 2v nukkui kotona ja 4v katsoi piirrettyjä. Oli tosi ylpeä itsestään. Mulla meni taas n. 5min. Mitä pahaa siinä nyt on?

Vierailija
6/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että nyt olis jo joukko vihaisia naisia mua lynkkaamassa. Tai ainakin rikosilmoitusta tekemässä. T edellinen.

Vierailija
7/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hakea töistä, jos työpaikalle edestakainen matka on autolla 5 minuuttia??

Vierailija
8/8 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi ne nukkuu vielä päikkärit monta keertaa viikossa aautossa n. 1-2h. Puistoreissun tai kauppareissun päätteeksi itkuhälyttimen kanssa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän